יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

הורים אמריקאים חושפים את התינוק שלהם מוקדם מדי לאוכל רגיל

יותר ממחצית מהתינוקות בארצות הברית נחשפים למזון מוקדם מדי, כך על פי מחקר שבדק של קרוב ל -1,500 תינוקות. ארגון הבריאות העולמי ממליץ לדחות את חשיפת התינוק למזון מוצק עד גיל שישה חודשים. לדברי החוקרים, "חשיפת תינוקות למזון מוקדם מדי, עלולה לגרום להם להחמיץ חומרים מזינים חשובים שמקורם בחלב אם ובפורמולה לתינוקות. לעומת זאת, חשיפתם למזון משלים מאוחר מדי נקשרת עם חסרים תזונתיים, אלרגיות ודיאטות דלות בשלב מאוחר יותר בחיים".

החוקרים בדקו את צריכת המזון של 1,482 תינוקות בגילאי 6 עד 36 חודשים. ההורים דיווחו באיזה שלב התינוק אכל כל דבר אחר מלבד חלב אם או פורמולה, כולל מיץ, חלב פרה וכל מזון מוצק. למרות ההמלצות הנוכחיות, החוקרים מצאו כי כשני שלישים מהמשפחות לא עוקבות אחרי ההמלצות. בסך הכל, 16.3% התחילו עם חשיפה למוצקים לפני גיל 4 חודשים, 38.3% בין גיל 4 ל-5 חודשים, ו -12.9% התחילו בגילאי שבעה חודשים או יותר.

כאמור, ארגון הבריאות העולמי ומומחים רבים אחרים טוענים כי תינוקות צריכים חלב אם או פורמולה בלבד עבור 6 החודשים הראשונים של חייהם, כי אלו מכילים חומרים מזינים וספציפיים מאוד שהם צריכים בזמן מכריע בהתפתחות שלהם.

ב-60 השנה האחרונות שונו ההנחיות מספר פעמים בארצות הברית, וכך בשנת 1958 ההנחיות היו לתת מזון מוצק לתינוקות כבר בגיל שלושה חודשים. בשנות השבעים הם שינו זאת זה ל-4 חודשים, ובשנות ה-90 עד 6 חודשים. משרד החקלאות האמריקני (USDA) ומחלקת הבריאות ושירותי האנוש (HHS) פועלים כיום לפיתוח הנחיות תזונה פדרליות ומסודרות לילדים מתחת לגיל שנתיים בפעם הראשונה אי פעם.

בינינו, גם אנחנו מקבלות כל פעם הנחיות שונות, אם זה בטיפת חלב או מאימהות אחרות בפייסבוק ששאלנו אותן את השאלה, ובטח ובטח מד"ר גוגל. לכן, כדי לדעת את ההנחיות הספיציפיות פשוט צריך לבדוק בהנחיות המסודרות של משרד הבריאות או מול רופא הילדים שלנו או אנשי מקצוע מוסמכים בתחום.

מעבר למוצקים – לכל הכתבות לחצו כאן.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960