יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

"ההורים שלי לא פגשו את בני עד שהיה בן 7 וחצי חודשים בגלל שהנקתי אותו"

"כשבקשתי מאימהות לספר לי על סיפורי שיימינג שעברו מחברים ומשפחה בזמן שהניקו קבלתי המון תגובות. הבנתי שאנחנו לא יכולים לתת מענה להנקה בציבור עד שלא נתייחס לאלו שנטעו את זרעי הבושה". זהו סטטוס שהעלתה הצלמת מייגן סוטו אל עמוד הפייסבוק שלה בצמוד לסרטון חזק שיצרה העוסק בשיימינג של נשים מניקות. הסרטון מציג סיטואציות מחיי היום יום לצד ציטוטים של סיפורים של אימהות שונות על מקרים בהן חוו שיימינג מחברים או בני משפחה.

אנחנו חייבות להודות שהציטוטים זעזעו אותנו ממש, והסרטון מציג מקרים באמת קיצוניים, אבל אם יש נשים שוסבלות כך זה חייב להיפסק – ומהר. אז לכל אלו שטוענים ש"מה הן רוצות המניקות האלה?", "שיניקו כמה שבא להן", "מי מפריע להן?" "למה צריך לדבר על זה כל כך הרבה". צפו בסרטון, קראו את הציטוטים הבאים והנה לכם התשובה:

"ההורים שלי לא פגשו את בני עד שהיה בן 7 וחצי חודשים, כי הם סרבו להיות בסביבתינו בזמן שהוא יונק".

"התחבאתי בשירותים כדי להניק את בתי. כשהאחיין שלי ניסה להיכנס לשירותים אחי צעק עליו 'אל תסתכל לשם זה יוציא לך את העיניים".

"בזמן ההריון שלי בעלי הסכים למול את בנינו (בהוקרה למסורת היהודית שלי) אם אסכים לא להניק בכלל ולהאכיל בפורמולה".

"החברה שאני עובדת בה השתתפה במירוץ למען מחקר בסרטן השד. התינוק שלי נהיה רעב וכשהנקתי אותו, חבר לעבודה כיסה אותי בשמיכה".

"החמים שלי אירחו בחג ההודיה. דודה שלי אמרה לבעלי שאם אני מתכננת להגיע לארוחה המשפחתית אני לא יכולה להניק את בני בביתה ליד משפחתה. היא אמרה שהיא תומכת בהנקה אבל לעשות זאת ליד אנשים זה פרונוגרפיה".

והסלוגן שמסיים את הסרטון הוא אולי תמצית הכל: "אף אחד מעולם לא בקש ממני להחמיץ את חיי כשהאכלתי בפורמולה. אימהות מניקות ראויות לאותו כבוד".

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960