יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

בדיקת כסא הבטיחות שכל הורה חייב לראות

רייצ'ל מקנאמרה שיתפה שתי תמונות בעמוד הפייסבוק שלה, בהן בתה יושבת בכסא הבטיחות והיא מרימה אותה למעלה ואף הופכת אתה באוויר כדי לוודא שזו חגורה היטב. אל שתי התמונות הללו צירפה פוסט חשוב מאוד בו היא מציעה להורים לבדוק האם הילד שלהם חגור מספיק טוב במקרה של תאונה שהמכונית תגלגל ותתהפך. הפוסט שלה זכה לעשרות אלפי שיתופים. לדבריה, הורים לא צריכים להעיף את הילדים שלהם באוויר בכל פעם שהם מתכוננים לנסיעה. אבל כל כמה זמן כן. "חשוב שהורים ירגישו בטוחים מספיק שהילד יהיה בטוח במושב במקרה של תאונה בה הרכב יתהפך. אני חושבת שזו תמונה טובה שמראה עד כמה חשוב שימוש נכון בכסא הבטיחות".

כמו כן היא ממליצה לזכור כמה עצות בטיחות חיוניות, כמו, שלרוב, הסגירה על בית החזה צריכה להיות בגובה בית השחי והרצועות צריכות להיות חזקות מספיק כדי לעבור את המבחן שהיא מדגימה. עוד היא מציינת כי כי כל כסא שונה ותמיד יש לקרוא את ההוראות שלו אפילו אם נדמה לנו שאנחנו כבר מכירים אותו.

בהמשך היא מסבירה על מבחן האצבעות והצביטה. אחרי שהילד חגור נכון אנחנו לא יכולים לכווץ את החגירה הרוחבית בין שתי אצבעות. אם אנחנו כן מצליחים לעשות זאת סימן שהילד לא חגור היטב.

הנה כמה אזהרות חשובות נוספות שהיא מזכירה בפוסט:

צריך להיות פחות מסנטימטר רווח כשחגורת הבטיחות חגורה. יש להשתמש בחגורות הכסא או בחגורת הבטיחות של הרכב כדי להתקין את המושב, ולא בשניהם (למעט מספר מותגים).

בדקו את ההוראות של הכסא. אם אתם זקוקים לעזרה בהתקנה או אם יש לכם שאלות בנוגע למושב המתאים ביותר לילדך או להתאמה הטובה ביותר במכונית, אל תהססו ותסמכו על האינטואיציה פשוט התקשרו לשירות הלקוחות של המוצר.

כשהתינוק פונה אחורה כנגד כיוון הנסיעה זו תמיד האופציה הבטוחה יותר, אך מובן שמרגע שהוא מגיע למשקל מסוים יש לשנות כיוון.

יש טעות נפוצה כי ברגע שרגליו של הילד יכולות לגעת בחלק האחורי של המושב, צריך לשנות לו כיוון כי במקרה של תאונה יגרם נזק לרגל. זה פשוט לא נכון, טוענת מקנאמרה, פעוטות גמישים מאוד ויכולים למצוא מקומות יצירתיים מאוד לשים בהם את הרגליים כדי שיהיה להם נוח. "אנא בדקו טוב טוב", היא כותבת, "תאונות דרכים הן הגורם המוביל לפציעה ולמוות אצל ילדים".

אז מקנאמרה היא אמנם בסך הכל אמא שפשוט העלתה פוסט בפייסבוק, אבל את המבחן שהיא מדגימה בתמונה בטוח לא יזיק לנסות. וכמובן, תמיד עדיף לבדוק במקום מוסמך. לקריאה מפורטת ומוסמכת לגבי שימוש נכון בכסאות בטיחות לתינוקות באתר "בטרם", לחצו כאן.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט