יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

ההורים סרבו לתת לילדם תרופות וכעת הם מואשמים במותו

לפני ארבע שנים אזקיאל סטפן בן ה-19 חודשים מקנדה מת מדלקת קרום המוח. הוריו, קולט ודוויד, שבתחילה לא ידעו במה הוא חולה לטענתם, החליטו לנסות לטפל בו בתרופות טבעיות. אזקיאל נשאר בבית כמה ימים, עד שיום אחד הוא נרדם באמבטיה ואז הם קראו לחברתם האחות. זו אמרה כי היא חושדת שלילד יש דלקת קרום המוח. ההורים החליטו לטפל בו באמצעים טבעיים ואחרי שנתנו לו ג'ינג'ר, שום, סירופ מייפל, חומץ תפוחים, מיץ אוכמניות, פלפל חריף ומה לא, מצבו התדרדר.

רק לאחר שבועיים, כאשר אזקיאל הפסיק לנשום, הזעיקו הוריו אמבולנס, אך זה כבר היה מאוחר מדי. בחודש מרץ 2012, לאחר שהיה מאושפז חמישה ימים הוא מת בבית החולים.

כעת ההורים עומדים למשפט, ולטענת המשטרה יש בידיהם הקלטה בה אומרת האם שכדי "לשפר לכאורה את מערכת החיסון שלו", הם נתנו לילד תרופות טבעיות וביתיות מאחר ושניהם לא מאמינים ברפואה הקונבנציאלית.

בני הזוג, שלהם עוד ילדים, טוענים לחפותם ומאשימים את הציבור כי הם חשים נרדפים שלא בצדק. השניים מפעילים עמוד פייסבוק אשר נקרא Prayers for Ezekiel, "עמוד למחשבות חיוביות ולתפילות לדוויד קולט ועזרא סטפן", כך כתוב בתיאור העמוד. שם הם כמובן מנסים להוכיח את חפותם ולשנות את עמדת הציבור עליהם. לפני כשבוע העלו אף פוסט בו הם מבקשים תרומות למאבקם. אתם יכולים לתאר לעצמכם מה היה הלך התגובות, לפחות של חלקן. "שמישהו יוציא משם את שאר הילדים", כתבה אחת, אחר כתב: "חבורה של היפים הזויים. הם נתנו לילד למות כי יש להם ממש קצת שכל ועכשיו הם רוצים כסף אחרי שרצחו אותו. קחו מהם את שאר הילדים לפני שיהיה מאוחר מדי". כמובן שלצד אלו היו גם תגובות תומכות ואף אנשים אשר כתבו כי תרמו להם.

כאמור, המקרה עדיין נמצא בחקירה, וההורים עדיין עומדים למשפט. לא בטוח מה יהיה גזר הדין של המקרה הזה, והאם ניתן או לא ניתן להאשים הורים ברצח בסיטואציה כזו, דבר אחד כן בטוח, מדובר במקרה כל כך עצוב, שהקורבן העיקרי שלו הוא פעוט בן 19 חודשים.

 

1

 

עוד באתר:
התינוק מת בשינה, האם תואשם בהריגה
התינוק מת והאם תועמד לדין על לינה משותפת

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט