יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

בר רפאלי "מוסרת" את התינוקת וחוזרת לעבוד

בסך הכל הצלחנו להעביר איזה חודש בלי שערורייה חדשה שקשורה לבר רפאלי, נכון? אז הפעם היא עושה את זה בגדול, ומצליחה לעורר סערה רבתית, שלא לומר זעם ברשת בפרסומת החדשה שלה ל- HOODIES.  ולא, בניגוד לקונספט הגברי הדלוח, אנחנו לא סתם עפות עליה כי אנחנו נשים והיא מהממת (שלא לדבר על המהירות שבה היא חזרה לגזרה הקדם-הריונית שלה). פשוט משהו בקליפ הזה שבו אמא חוזרת לעבודה ו"מוסרת" את התינוקת שלה לעוזרת בסט עושה לנו קצת לא נעים בבטן.

ואנחנו לא היחידות שהרגשנו ככה, כפי שאפשר לראות מריבוי התגובות בדף הפייסבוק של HOODIES ומפוסטים זועמים ברחבי הרשת. בין היתר, נכתב על הפרסומת כי היא עלובה, מעליבה, עצובה ומקוממת, שמדובר בפרסומת בזויה, ומבישה ושהמסר שהיא מעבירה, שנשים אמורות לחזור לשגרה מיד אחרי הלידה ו'להשליך' את תינוקן לגורם זר הוא מסר רע, בייחוד כשהוא מגיע מחברה שמציעה בגדים לכל המשפחה.

התשובה העקבית של חברת HOODIES בדף הפייסבוק היתה "הילד הוא האוצר הכי יקר שיש ואין על זה ויכוח, המסר לא התפרש נכון – אנחנו בסה״כ רצינו להדגיש שכל אחת יכולה להיראות מעולה עם הבגדים מהקולקציה החדשה, אפילו אחרי לידה". כן, ברור. כל אחת – בייחוד אחת שנראית כמו בר רפאלי, נניח.

מצד שני… אחרי קצת זמן מחשבה, וצפייה חוזרת בפרסומת, אנחנו לא בטוחות אם תחושת הבטן הראשונית שלנו לא היתה מעט תקיפה מדי. אם הלביאה שבנו לא קפצה שלא לצורך, הפעם. אחרי הכל, אולי מדובר בסוג של פמיניזם פוסט-מודרניסטי? אולי דווקא החזרה המהירה יחסית, של אמא בר לשגרה, ברגע שזו בחירה שלה ולא תכתיב חברתי, היא הדבר הנכון, עבורה, ואנחנו שרושפות מהצד פשוט שופטות אותה לפי הקריטריונים שלנו? לפי מה שלנו נראה נכון וראוי?

אולי זה סוג של "הפוך-על-הפוך" לביקורת הבלתי פוסקת שמופנית לרפאלי בכל צעד שהיא עושה מאז הלידה?

מה אתן אומרות?

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180