בוגבו פוקס ראשי
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

בוגבו פוקס: העגלה שיש בה הכל

בשנת 1999 יצאה לשוק העגלה הראשונה של המותג ההולנדי, בוגבו, ומאז השתנה שוק העגלות העולמי. מזה כמעט 20 שנה שהחברה הידועה משיקה עגלות טובות, מתוחכמות, אפקטיביות ומעוצבות באופן נדיר. לאחרונה היא עשתה את זה שוב. הכירו את Bugaboo Fox – העגלה שיש בה הכל.

אז מה זה הכל? אתן בוודאי שואלות. ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כשנחשפנו לראשונה לעגלה כל מה שרצינו זה ללדת עוד הפעם. זה לא שעד היום היה חסר משהו בעגלות של בוגבו כדי שנקבע שלזו יש הכל, יתרה מכך, גם שאר העגלות לא פחות ממושלמות בעינינו, אבל משהו בעגלה הזו כל כך פשוט וגאוני גם יחד.

נתחיל בפונקציונליות של העגלה:
1. לפוקס יש מערכת בולמי זעזועים מהמתקדמות בעולם. עם בולמי זעזועים קדמיים ובולמים אחוריים הנסיעה יציבה וחלקה במיוחד, לא משנה על איזה משטח אתם נוסעים.
2. נסיעה חלקה ביותר – בעיר, בכפר או בהר. לעגלה גלגלים חדשים ושלד וניווט קל שתוכננו כך שהם יוצרים את הנסיעה הכי נוחה שיש.
3. היא בעלת שלדה קלה במיוחד, כך שניתן לשאת את העגלה בקלות ביד, כי שימו לב – היא שוקלת 9.9 קילו בלבד!
4. אבל לא סתם ניתן לשאת אותה בקלות ביד. לעגלה קיפול סופר קומפקטי, פשוט וגאוני, כך שלא רק שתוכלו לקחת אותה אתכם לכל מקום, גם תוכלו לאחסן אותה בבית בכל מקום. אפילו על המדף. באמת. לראייה:

11

מעבר לקומפקטיות יוצאת הדופן של העגלה, גם הפרטים הקטנים בה, והלא פחות חשובים, תוכננו באופן כזה שיקל לכם על החיים: מושב הכיסא ממוקם בגובה האידאלי, בלם הרגל מופעל בלחיצה פשוטה, הסל התחתון גדול ונגיש, ובזכות נקודות חיבור אינטגרליות ניתן לחבר אקססוריז כגון מחזיק לכוס ובורד טרמפיסט ללא כל צורך במתאמים.

ועכשיו לסקופ הכי גדול של העגלה הזו: 92 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים – מזה מורכבים הבדים של כל עגלה! הפילוסופיה שעומדת מאחורי המחזור, מעבר למטרת העל שיש במחזור, היא עגלה שתחזיק מעמד הרבה זמן ותשמש אתכם ליותר מילד אחד. זה כמובן משהו ששייך לכל עגלות בוגבו. כדי שהעגלה באמת תחזיק מעמד היא תוכננה בצורה כזו שהיא ניתנת לפירוק וניתן להפריד את השילדה מחלקי העגלה שיש בהם יותר בלאי. הבד נפרד בקלות מבסיס המושב, כך שניתן להחליף, לחדש ולרענן את הבדים.

12

כמו לכל עגלות בוגבו, גם לפוקס עיצוב מנצח. המושב שלה ארגונומי ומספק תמיכה אידאלית ונוחה לילד. העגלה מגיעה בשלל צבעים והרכבים וניתנת להתאמה אישית. יש לה ידיות אחיזה במראה עור יוקרתי שגם הן ניתנות לבחירה והחלפה וכיסוי גלגלים חדש במגוון צבעים לבחירה.

ניתן להשיג באולם התצוגה, משכית 14 הרצליה  03-5407999 ואצל המשווקים המורשים ברחבי הארץ. לפרטים נוספים לחצו כאן.


*הכתבה נכתבה בשיתוף בוגבו ישראל

 

בוגבו פוקס בינוני
תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


בוגבו פוקס בינוני