יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"תפסיקו לנשק תינוקות על הפה"

כשנולד לנו תינוק אנחנו רק רוצים לחבק ולנשק אותו כמה שיותר. אבל מה קורה כשאנשים נוספים רוצים לעשות זאת? קלייר הנדרסון, אמא צעירה מאנגליה הבחינה שמשהו לא בסדר עם בתה ברוק, ולא הססה ולקחה אותה לחדר מיון. הרופאים הבחינו כי ברוק סבלה מהרפס, דבר אשר סובלים ממנו כמעט 90 אחוז מהאוכלוסיה, ושמישהו שיש לו הרפס ככל הנראה נישק את התינוקת.

מתברר, כי תינוקות מתחת לגיל 3 חודשים יכולים לחוות סיבוכים רבים מהידבקות בהרפס. ברוק הגיעה בזמן לבית החולים ועל כן לא נגרם לה שום נזק, אבל אמה החליטה להפיץ את הבשורה ופרסמה פוסט בפייסבוק שמספר את סיפורה. הפוסט זכה לעשרות אלפי שיתופים ואף זכה לככב כבר בהרבה אתרי חדשות בעולם.

והנה הפוסט:
"בבקשה תשתפו זאת עם כל אמא טריה או אישה הרה שאתם מכירים. עד גיל 3 חודשים הרפס יכול לסכן חיים. תינוק מתחת לגיל 3 חודשים לא מסוגל לגבור על הוירוס הזה. אם תינוק נדבק בוירוס הזה זה יכול לגרום לסיבוכים בכבד או במוח ולהוביל למוות. אני יודעת שזה נשמע כאילו אני אמא לחוצה, אבל אם חברתי לא היתה מזהירה אותי מזה בתי יכלה לחלות ממש קשה. שמתי לב לסימנים מוקדם והבאתי אותה למוקד חירום בזמן. היינו בבית חולים 3 ימים ונותרו לנו יומיים נוספים. היה לה מזל כי הבדיקות שלה חזרו נקיות. מוסר ההשכל של הסיפור הוא אל תתנו לאף אחד לנשק את התינוק הקטן שלכם על הפה. גם אם לא רואים את ההרפס, 85% מהאוכלוסיה נושאים את הוירוס. ואם למישהו יש הרפס בקשו ממנו לא להתקרב עד שזה יעבור לו. כל מי שדברתי אתו לא שמע על זה מעולם ולכן חשבתי שחשוב שאספר את הסיפור של ברוק (בתה) ואעורר את המודעות כדי שאף אחד לא יעבור את מה שאנחנו עברנו בשבוע האחרון".

אז בפעם הבאה שמישהו בא לנשק את התינוק שלכם ממש מקרוב, חשבו טוב לפני.

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?
ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט