[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כלליתגיות
כללי

תינוקות ירוקים: המדריך להורים אקולוגיים

מאת: חופרות
24.2.2015

השורש ט.ב.ע כבר מזמן הפך להיות שם נרדף לכל מה שקשור לתינוקות. לידה טבעית, הורות טבעית – אלו כבר מזמן לא סתם טרנדים, אלה מגמות בחיים שכאן בכדי להישאר. אז אם אתם מעוניינים לגדל את הבייבי באופן הכי טבעי שאפשר, הנה כמה מוצרים אקולוגיים לתינוקות שכדאי להכיר.

1. בגזרת החיתולים יש היום כבר מבחר שלם של חיתולים ומגבונים אקולוגיים בארץ, ויש אפילו לא מעט שיטות לגידול תינוק בלי חיתול בכלל. אז אם אתם לא בעניין של ללכת עד הסוף ולגדל בלי, ומצד שני לא מסתפקים בחיתולים חד פעמיים גם אם הם אקולוגיים ומתכלים – חיתולים רב פעמיים הם הפתרון המושלם בשבילכם. חיתולי הבד של צ'רלי בננה אינם מזכירים כלל את חיתולי הבד של פעם שדרשו סיכות וקשירות, אלא נוחים לתפעול והחתלה, ומעוצבים בצבעים והדפסים מלאי סטייל ושיק. החיתולים עשויים משלוש שכבות בד: בד מיקרו פליז נושם, רפידת מיקרופייבר שסופחת את הנוזלים ואוגרת אותם, ומעטפת החיתול החיצונית שאטומה לנוזלים.

חיתולי צ'רלי בננה. צילום: יח"צ
חיתולי צ'רלי בננה. צילום: יח"צ

2. את חברת בייביורן אין באמת צורך להציג. המותג השבדי המצליח והוותיק ידוע לא רק בזכות המנשאים והטרמפולינות האיכותיים שלו, אלא גם בזכות השימוש בבדים משובחים. בייבי ביורן השיקה קו של מוצרים העשויים כותנה אורגנית בהתאם לתקן הגלובלי (GOTS).

2

 

 

 

 

 

 

 

 


3. Re-Play הינם כלי אוכל לילדים ידידותיים לסביבה. הכלים מופקים ממכלי חלב אשר ממוחזרים בתהליך ייחודי בו הפלסטיק נבחר בקפידה ומטוהר ביסודיות. הידעתם? מיכל חלב ממוחזר בנפח של 1 ליטר, מספק אנרגיה המאפשרת לנורה של 100 ואט, להשאר דולקת במשך 11 שעות!

כלי אוכל של Re-Play. צילום: יח"צ
כלי אוכל של Re-Play. צילום: יח"צ

4. למה בכלל לקנות מחית אם אפשר פשוט לרסק פירות? אז לפעמים כשיוצאים מהבית, הכי נוח להוציא את הצנצנת הזו. ובזו של "הבחירה האורגנית" יש רק פירות – ואורגניים.

הבחירה האורגנית. צילום: יח"צ
הבחירה האורגנית. צילום: יח"צ

5. פלסטיק זו מילה גסה כשמדברים על תינוקות ירוקים, ולרוב נהוג לחשוב מיד על עץ. ל-greentoys מגוון צעצועים מחומרים ממוחזרים ובטיחותיים. שווה להכיר.

greentoys צילום מסך
greentoys צילום מסך

6. המוצרים של Natures Purest עשויים מוכתנה אורגנית ומגיעים במארזי מתנה ממוחזרים, טבעיים ויפים במיוחד – מתנה מקורית ומושלמת לאם ולתינוק החדש.

naturespurest. צילום: יח"צ
naturespurest. צילום: יח"צ

 


7. את בייבי טבע ואת מאמי קר אתם בוודאי גם כבר מכירים. קרם החתלה, שמפו לשיער, שמן לתינוק, קרמים להנקה, מגבונים, שמן להצטננות ומה לא, תמצאו בשתי החברות הללו. ההבטחה של שתיהן היא שמדובר במוצרים טבעיים לגמרי.

כללי   תגיות: בייבי ביורן
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?