יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

קוקובלט: מוצר חובה להורים לתינוק

מכירות את זה שאתן נכנסות לאוטו או יוצאות מהאוטו והבייבי ישן, או שסתם אתן צריכות לצאת לכמה דקות אבל נסי להרים את הסלקל הזה עכשיו, שמה שבטוח שהוא לא קל! בכלל! והוא רק נהיה כבד יותר. כמעט כל יום יש יציאות קטנות כאלו מהאוטו – אם זה להסיע את הגדול לגן או להחזיר אותו, לרדת לקנות משהו, להגיע הביתה או לחברים – לא חסרים המקרים שהיציאה מהאוטו היא לכמה דקות בלבד.

דמיינו לכן שהייתה לכן רצועה קטנה וחמודה שהיתה משנה לכן את כל החוויה הזו. עכשיו תפסיקו לדמיין והכירו את קוקובלט.

57b48d51-3169-418d-9178-9b31271058b0
גם נוח, וגם שיקי. קוקובלט. צילום: יח"צ

איך לא חשבו על זה קודם?
קוקובלט היא רצועה שמתלבשת על הסלקל כך שניתן להעביר אותו ממקום למקום בנוחות ובקלות. הרצועה מיוצרת מחומרים ובדים איכותיים בעבודת יד, והיא עומדת בתקנים המחמירים ביותר. בנוסף, היא עברה לא מעט בדיקות וניסויים לפני שיצאה לשוק וקיבלה תו תקן ואישור שימוש, ואם זה לא מספיק היא גם עברה את כל מבחני הבטיחות למשקל של עד 99 ק"ג! כך שמבחינת משקל אתן יכולות להיות רגועות.

אבל מעבר לבטיחות, שהיא כמובן מעל הכל, מדובר באחד המוצרים הכי נוחים שיש. הרצועה מרופדת ונוחה ללבישה. הסלקל פתאום לא כואב בכלל, נוח לנשיאה, והיא תוכננה בצורה כזו שהסלקל גם לא זז, להפך, הוא שומר על שיווי משקל ומבחינתכן זה מרגיש כנשיאת תיק לכל דבר. ממש ככה! ואפילו תיק יפה ממש, שמגיע בכמה דוגמאות.

198ed68a-e14f-4c08-bf4a-58ee9004690b
יש יותר קל מזה? קוקובלט. צילום: יח"צ

אנחנו מודות שבהתחלה היינו קצת סקפטיות. לא היינו בטוחות שצריך כזה דבר בכלל. חשבנו, עוד מוצר לתינוקות שלא באמת חייבים. אבל אז ניסינו בעצמינו, וגילינו שמדובר בהמצאה לא פחות מגאונית! הרי לפעמים דווקא הדברים הקטנים האלה, שהם לא ממוצרי החובה כמו עגלה, מנשא או מיטת תינוק – הם אלה שיכולים לשנות לך את כל החוויה עם תינוק. תחשבי על כל הרגעים האלה שאת יוצאת מהאוטו, עומדת במקום פחות נוח, לא רוצה להניח את הקטנצ'יק בתוך הסלקל על הרצפה, רוצה לקנות משהו קטן, להיכנס לדואר, לסידורים, לחנות – כל דבר כזה את יכולה לעשות בצורה הכי קלה שיש.

קוקובלט הוא לא תחליף למנשא כמובן. הרעיון הוא לא להסתובב עם הרצועה המון זמן, מה גם ששהיה של התינוק יותר מדי בסלקל לא מומלצת. קוקובלט הוא פשוט מוצר שנועד להקל לכן על החיים בדיוק ברגעים הקטנים האלה, שלפעמים יכולים להפוך להכי משמעותיים. תחשבו שאתן יכולות לשאת את הסלקל בנוחות, להשאיר שתי ידיים חופשיות ולא לסבול מכאבי גב וקושי בהרמה. החיבור של המנשא הוא קל, פשוט ונוח. ובקיצור, עכשיו אתן בטח מבינות למה מדובר בהמצאה לא פחות מגאונית.

וכל הטוב הזה גם מגיע במחיר משתלם במיוחד: 99 ש"ח! אגב, מדובר במחיר השקה, אז מהרו. ואם אתן מכירות מישהי שעומדת ללדת בקרוב – מדובר במתנה מעולה. תודו לנו אחר כך על ההמלצה.

לרכישה באתר קוקובלט לחצו כאן.

c14869b6-204c-439d-9501-b57e979c5484
לא פחות מגאוני. קוקובלט. צילום: יח"צ

*הכתבה נכתבה בשיתוף קוקובלט ישראל.

אמדה חדש בינוני
תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960