יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

צפו: למה האמא הזו פרסמה סרטון של התינוק שלה מתקשה לנשום?

"אני עייפה, פשוט עייפה. עייפה. כבר 3 שבועות שאני מתעוררת מכל שיעול של הבן שלי מחשש שהוא לא יצליח לנשום. כל שיעול. אני לא אפסיק לעשות זאת ואתן למישהו אחר לעשות זאת בשבילי כי אני פשוט לא יכולה לישון. לכל אלה מכם שעדיין לא יודעים אם לחסן את עצמכם ואת ילדיכם אולי הסרטון הזה ישכנע אתכם". כך מתחיל פוסט שפרסמה רבקה הרמן בפייסבוק, שאליו מצורף הסרטון הזה, שכבר שהפך ויראלי.

בנה של הרמן, בן הארבעה חודשים, סובל משעלת ובסרטון הוא נראה משתעל וחסר אונים. את הוידאו העלתה עם מסר מאוד ברור שהיא רוצה להעביר: הורים, לכו לחסן.

"לא אכפת לי אם אתם רוצים להוכיח שחיסונים לא באמת עובדים ועוזרים במשהו. לא אכפת לי שלחיסונים יש תופעות לוואי כי כל אדם בעולם הזה מגיב אחרת לאוכל, מוצרים ותרופות. אפילו לא אכפת לי אם יום אחד יוכח שחיסונים לא עובדים. אתם יודעים למה? כי לפחות בסוף היום אדע שניסיתי לעשות משהו כדי למנוע זאת במקום לשבת ולהגיד 'טוב, נו חיסונים לא באמת עובדים, אז אני פשוט אשב כאן ואלא אעשה כלום'. כי לא לעשות כלום נוגד את כל מה שאני מאמינה בו כאמא. אז בבקשה צפו בסרטו והעבירו אותו הלאה כדי להעלות את המודעות, ולא שטויות אחרות… המצב מחריף כי אנשים לא מחסנים!" היא כותבת.

הפוסט שלה כבר צבר שיתופים רבים ברחבי העולם. לא כל כך ברור מהסיפור שלה כיצד בנה חטף זאת והאם הוא חוסן, מה שכן ברור הוא שמדובר בתינוק שסובל למדי. נאחל לו בריאות שלמה ושקט.


עוד בנושא:
זהירות, שעלת: עליה במספר החולים בארץ


צפו בסרטון:

הנה הפוסט המלא של רבקה הרמן:

2

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960