יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

מתוק או מסוכן בטירוף? פעוט עוזר לאחיו התינוק לצאת ממיטתו

אנחנו לא יודעות את הגיל המדויק של האחים הללו שתכף תצפו בהם, אנחנו גם לא יודעות האם הוריהם צפו בוידאו שצולם על ידי המוניטור שלהם בלייב או רק אחרי, אנחנו לא בטוחות אם הם חשבו שזה מצחיק או אמיץ או פדיחה מסוכנת מדי – כל מה שיש זה את הוידאו הבא שמראה כיצד פעוט עוזר לאחיו התינוק לצאת ממיטתו.

הילדון בסרטון עושה זאת בצורה כל כך קז'ואלית ונונשלנטית, כאילו מדי יום הוא "מחלץ" תינוקות ממיטתם. הסרטון נפתח בכך שהתינוק בוכה במיטתו (פה חשדנו!) ואל החדר נכנס אחיו הפעוט. הוא מרים כסא ילדים, ופה נכנס החלק הראשון המפחיד ביותר בסרטון הזה – הוא זורק אותו לתוך המיטה. התינוק שבמיטה (שכבר הולך) עומד ומסדר את הכסא בזמן שאחיו אומר לו "תפסתי את זה פין". האח הגדול מרים ומסדר את הכסא בתוך המיטה כך שהקטנצ'יק יוכל לטפס עליו. הגדול יוצא ראשון מהמיטה, ואז עולה התינוק על הכסא, "פין תקפוץ אלי" אומר הגדול ותופס את אחיו הקטן שעומד על הכסא ופשוט מרים אותו ומוציא אותו מהמיטה. You Got It Finn! מברך אותו האח הגדול ושניהם עכשיו חופשיים ומאושרים.

אז!

אנחנו לא באמת יודעות מה הגילאים, איפה ההורים, והאם זה מבוים. אנחנו כן יודעות שהסרטון הזה גרף כבר כ-30 מיליון צפיות כשלא מעט מהתגובות היו של צחוק, אהבה ואי אלו אייקונים בסגנון. חלק מהמגיבים התייחסו למעשה המסוכן אך העידו כי יחד עם זאת זה מתוק ממש, וחלק מהמגיבים זעם.

אנחנו עוד לא לגמרי בטוחות איך להתייחס לזה, כי בואו, מתוק מתוק, חמוד חמוד אבל מסוכן בטירוף ויכל להיגמר אחרת לגמרי. דבר אחד בטוח, מזל שלקטנטנים עדיין אין פייסבוק וסרטוני השראה מהסוג הזה לצפות בהם.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960