[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודם
תוכן מקודם

"כך גיליתי את חשיבות הערסול לתינוקות"

מאז שהפכתי לאמא הסיפורים הכי אהובים עלי הם על אמהות שעשו סוויץ' בחופשת הלידה והקימו עסק. במקרה של תמר רוזמן זה אפילו יותר מחמם את הלב, מהסיבה שהעסק שלה נתן קודם כל מענה לתינוק שלה.

בלעדי: ערסלי ניע נוח ב-288 ש"ח

כשתמר רוזמן הפכה לאמא הבן שלה היה מתעורר בכל פעם שהורידה אותו מהידיים. עד כאן נשמע כמו סיפורה של כל אמא טרייה. רק שתמר החליטה שהיא הולכת למצוא לזה פתרון ומהר. היא לא פנתה ליועצת שינה, היא גם לא צעקה "הצילו" בפורומים שונים ברשת (למרות שהיא ממש הרגישה ככה), היא החליטה שהפתרון שלה נמצא בידיים שלה. לא, היא לא השאירה אותו על הידיים כל היום. היא ניסתה לחפש מקום אחר שידמה את הידיים שלה, קצת דומה למנשא, אבל כזה שלא נשאר עליך.

"כשיצרתי לראשונה את ערסל הניע נוח עדיין לא שמעתי על המונח "הטרימסטר הרביעי", לא התוודעתי לנפלאות ערסול התינוקות ולא שמעתי על שיטת צעד ראשון. כל כך נדהמתי מהתוצאה שחשבתי לעצמה שכך וודאי הרגיש האדם הקדמון אחרי שגילה את האש. זה עבד וזה שינה את חיי", מספרת תמר.

נפלאות הערסול. ערסלי ניע נוח
נפלאות הערסול. ערסלי ניע נוח

בהמשך התברר לה שערסול תינוקות הוא הרבה יותר מהמלצה אלא תנוחה הכרחית וקריטית להתפתחות התינוק. ערסול התינוק בשלבי חייו הראשונים מאפשר לו כניסה הדרגתית לעולם. הוא מזכיר לו תחושות מן הרחם. נוסך בו בטחון, מאפשר לו להרפות את שריריו, מקל על כאבי בטן, ומסייע לשינה טובה. ניתן לערסל תינוקות על הידיים, במנשא בד, על פוף, וכמובן בערסל.

"אחד היתרונות הכי גדולים של הערסול הוא בהרפיה. תנוחת הערסול היא התנוחה היחידה בה כל גופו של התינוק נמצא בהרפיה. בכל תנוחה אחרת חלק מהשרירים צריכים לעבוד כדי לייצב את הגוף. הרפיה של השרירים מסייעת בהקלה על כאב, בהרדמות ובשינה טובה ומסייעת לשקט פנימי. הערסל שיצרתי עונה לתינוק על בכי על ידי יצירת תנאים שמוכרים לו מהרחם. בנוסף, המגע העמוק שחש ברחם מפתח את מערכות החישה, ונוסך בטחון. ערסול בערסל ניע נוח, ובמנשא בד ועל הידיים מעניק לתינוק מגע עמוק."

אבל היתרון הכי גדול של הערסל, ושאני הכי התחברתי אליו הוא הדרך לתת לתינוק עולם של שקט פנימי. ערסול תינוקות "סוגר" את התינוק, מאפשר לו לגלות את גופו, ומגן מהצפה של גירויים, שממש לא נחוצים בשלב הזה.

עולם של שקט פנימי. ערסלי ניע נוח
עולם של שקט פנימי. ערסלי ניע נוח

הערסלים של תמר קיבלו גם את אישור מכון התקנים ונמכרים היום בארץ ובחו"ל. ערסלי ניע נוח הם המוצר היחידי היום שמשלב את כל יתרונות הערסול במוצר אחד: ערסול מלא, עטיפה, תנועה לכל הכוונים, מגע עמוק, וכמובן בטיחות.

הטלפון האישי של תמר מופיע על תווית המוצר, כך שהוא מגיע עם תמיכה מלאה, היא תשוחח אתכן, תסייע לכן להבין כיצד ניתן להקל על התינוק ועליכן בעזרת הניע נוח. היא אף מתחייבת להחזר כספי במקרה של חוסר שביעות רצון. (אחריות על שביעות רצון בקניה ישירה בלבד).

הערסלים מגיעים במגוון צבעים והערכה כוללת את כל שנדרש לתלייתם. הם מתאימים לשימוש עד גיל שלוש, אם כי השימוש העיקרי בהם הוא בשנת החיים הראשונה של התינוק.

לרכישה באתר לחצי כאן

כמה? 320 ש"ח.

*ניתן לרכוש את הערסלים גם בחנויות מובחרות (הרשימה מופיעה באתר).

הכתבה בשיתוף ניע נוח.

תוכן מקודם   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?