יו יו 2018 גדול
[ssba]
תוכן מקודם

עם המנשא החדש של בייביביורן תצאו כל יום לטבע

אם יש משהו שילדים גורמים לנו לעשות זה לקום מהספה ולצאת מהבית. בטח בשבתות. ואם כבר אז גם לצאת לטייל בטבע, ולחפש מסלולים מגניבים, לנשום אויר נעים ולנסות לצאת מהמסכים כמה שאפשר. שוב, לפחות בשבתות. טיולים בטבע זה הכי קל, והכי חשוב – הכי כיף. במקום להצטופף באיזה תור של אטרקציה כזו או אחרת, ולהוציא עליה עשרות ומאות שקלים, למצוא את עצמכם אחר כך במסעדה מפוקפקת ויקרה מדי כשכל מה שהקטנים רוצים זה מקום לרוץ, עדיף מלכתחילה להכין תיק עם קצת פירות ואוכל לדרך, לנעול נעלי הליכה ולצאת למרחבים. ומה קורה כשיש תינוק או פעוט בתמונה? הרי חבל להתפשר על מסלול וללכת רק איפה שנוח עם עגלה. בשביל זה כמובן הומצא כבר מזמן מנשא הטיולים.

הבעיה העיקרית עם מנשאי טיולים רגילים היא שהם לא תמיד מתאימים לתינוקות קטנים, ושלפעמים הם פשוט מסורבלים מדי, גדולים ואפילו כבדים. חברת בייביביורן השיקה לאחרונה מנשא חדש שעונה בדיוק על הצורך הזה: מנשא שמשמש גם לטיולים ארוכים מצד אחד, אך בעצם מתנהג כמו מנשא רגיל, לא כבד, לא מסורבל, נוח בטירוף, וכמובן, עומד בכל התקנים המחמירים של מנשאי בייביביורן.

את מנשא ONE, שיצא לא מזמן אין באמת צורך להציג. המנשא כבר כבש הורים רבים בעולם ולא סתם. עכשיו הכירו את מנשא ONE אאוטדורס – מנשא חדש ואידיאלי עבור הורים שלא רוצים לוותר על הטיולים שלהם. מנשא ה-One Outdoors מבוסס על דגם ה ONE עם תכונות חכמות ופונקציונליות שהופכות אותו למנשא הטיולים המושלם.

unnamed-1

המנשא מגיע בשני צבעים, טורקיז או שחור עם גימורים אדומים, תיק אחסון ייעודי, נרתיק עם גישה נוחה ופשוטה לטלפון הנייד ולמפתחות, רצועה לנשיאת בקבוק מים ואפילו מקום מיוחד לדובי. בנוסף, הוא עשוי בד גמיש ועמיד אשר דוחה מים ואבק וקל במיוחד לניקוי ובמקביל רך ונעים מבפנים בכדי לספק לתינוק את הסביבה האידיאלית.

unnamed

unnamed-2

מעבר לפונקציונליות המנשא מאפשר נשיאה אופטימלית של תינוקות בעזרת חגורת מותניים חזקה ויציבה ורצועות כתפיים מרופדות המאפשרות פיזור אופטימלי של המשקל לנוחות מירבית. האאוטדורס, כמו ה-ONE, מתאים מגיל לידה (מ-3.5 קילו) עד גיל 3 (15 קילו). המנשא מצטיין בכך שהוא מספק תמיכה אופטימילת לראש, לגב ולירכיים, וכמו כל המנשאים של החברה, גם הוא נבדק ואושר על- ידי מיטב רופאי הילדים המובילים בעולם, והוא בטוח לחלוטין לשימוש.

למנשא עיצוב ארגונומי רך ונעים עם מושב מרופד. הוא מתאים לנשיאה פנים אל פנים ולנשיאה על הגב. ניתן לשאת בו תינוק צעיר מאוד כשהראש שלו מונח על החזה או פונה החוצה כשהוא קצת יותר מבוגר, כמו גם ילד גדול יותר בין אם הוא מתעייף או סתם זקוק לטרמפ על גבם של אמא או אבא, כך שיוכלו להשקיף וליהנות מנפלאות הטבע.

unnamed

המנשא מאפשר לשאת את התינוק ב-4 מצבים:
» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.
» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.
» התינוק פונה כלפי העולם: מומלץ מגיל כ- 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.
» נשיאה קלה על הגב: מגיל שנה, המאפשר נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.

unnamed-3

מיותר לציין שגם הוא פותח בעזרת אורטופדים מובילים לילדים ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו. כמו כן, הוא מאושר לשימוש על-ידי המכון הבינלאומי למפרק הירך, הוא מספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, ואף מעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

baby-carrier-one-outdoors-turquoise-1-1
baby-carrier-one-outdoors-turquoise-1

אז עכשיו נגמרו התירוצים, וחייבים לצאת לטבע. וכמה שיותר. רגע לפני החגים ומזג האויר המעולה הזה שסוף סוף, אחרי קיץ ארוך מאפשר לנו לצאת לטבע, אבל באמת – כל מה שנשאר לכם זה להצטייד במנשא המופלא הזה, להעמיס את כולם לאוטו ולהירגע בחיק המשפחה ובנוף המושלם שלנו.

*הכתבה נכתבה בשיתוף חברת בייביביורן ישראל. לפרטים נוספים על המנשא ולרכישה לחצו כאן.

תוכן מקודם   תגיות: בייבי ביורן
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960