יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"עייפות זה חלק בסיסי ביותר בהורות!"

מה לא נאמר כבר על הרגלים ועל הצורך שלנו ההורים להיות שם למען הילדים שלנו בכל זמן נתון – גם, ובעיקר, בלילה. ישנן לא מעט גישות כלפי שינה של תינוקות, בין אם להקנות הרגלים כבר מהחודשים הראשונים כדי שהתינוק ישן כל הלילה, ובין אם גישות שאומרות תנו להם לישון אתכם, להתעורר, לינוק – כמה שהם רק צריכים. המחלוקת על כך הפכה לאחד הנושאים החמים בזמן האחרון ברשת, כשקבוצות רבות עוסקות רק בזה, ופוסטים רבים של הורים צעירים מדברים על כך – כל אחד מהזווית שלו. פוסט שפורסם ממש לפני כמה ימים, אשר אמנם לא זכה לטירוף ויראלי, מצליח לדבר על כך באופן מאוד ישיר ומאוד לעניין. החלטנו לשתף אותו פה אתכם. הנה תוכן הטקסט:

"חוסר שינה. זה אמיתי. זה מחורבן. זה גורם לשקים רציניים מתחת לעיניים שלך, קמטים בין הגבות, כאבי ראש, חוסר סבלנות, מתח, עצב. ובכל זאת, זה חלק בלתי נפרד מהורות. זה חלק מהמהות של ההורות, למעשה, זה להישאר ערה עם הפעוט הסמרטוט הסובל מחום. זה להניק את התינוק שלך כל הלילה ולהתכרבל אתו, לתת לו להרגיש שוב איך היה להרגיש בתוכך, בטוח וחמים. זה הילד שלך שכבר הולך לבית ספר שמגיע אליך בלילה למיטה כי היה לו סיוט. לוקח את היד שלך וחוזר לישון. זו הורות באופן הכי בסיסי ופרמיטיבי שיש.

ועדיין, הורים ננזפים מדי יום כשהם עונים על הצרכים של הילדים שלהם. תנו להם לבכות! אתם גורמים להם להרגלים רעים! אז ברור, יש גבולות בלילה שאתם יכולים להקנות. גם אני בעד. אבל לפעמים ילדים פשוט צריכים אתכם. זה מתיש, נוראי, אבל יש גם מתיקות בסבל הזה. ותמיד צריך לזכור שאין אף אחד על פני כדור הארץ שיכול לעשות את אותו הדבר למען הילד שלכם – כשהוא כל כך זקוק לכם ואתם שם ערים, נוכחים, אוהבים אותם, שומרים עליהם בטוחים".

מה אתן חושבות? איפה אתן בגישה הזו? מסכימות? מתנגדות? מוזמנות לשתף אותנו בתגובות.

3

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
צפו: מפלצות נראות ומתנהגות כרגיל
צפו: ההפתעה שחיכתה לאישה הזו בבדיקת האולטרסאונד
הסיפור קורע הלב שגרם לאמא הזו לקפוץ לעריסה
אף אחד לא רצה את התינוקת הזו, חוץ מאשה מופלאה אחת

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט