יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

נשיקה על הפה גרמה למותה של תינוקת בת שבועיים

ב-1 ביולי נולדה מריאנה סיפריט באייווה שבארצות הברית, כשהיא בריאה לחלוטין. הוריה, שהתחתנו כמה ימים לאחר מכן, הרגישו כי משהו לא בסדר עם מריאנה. ששה ימים לאחר שנולדה וביום שאמור היה להיות המאושר בחייהם – חתונה פלוס תינוקת חדשה – מצאו את עצמם שוב בבית החולים, אך הפעם לא בנסיבות משמחות כמו לידה. הרופאים קבעו כי היא סובלת מדלקת קרום המוח. לפי האבחנה הדלקת נגרמה מזיהום בעקבות מגע ישיר עם אדם הסובל מהרפס. פחות משבועיים לאחר מכן, נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

"היא לא סובלת יותר, ועכשיו היא עם האל. ב-18 ימי חייה הקצרים היא השפיעה המון על העולם, ואנחנו מקווים שבעזרת סיפורה של מריאנה נוכל להציל מספר תינוקות. נוחי על משכבך בשלום, מלאכית מתוקה", כתבה אמה ניקול בחשבון הפייסבוק שלה.

facebook: Nicole Sifrit
facebook: Nicole Sifrit

הזיהום שנגרם אצל מראינה עובר דרך מגע מיני או שהאם מעבירה זאת לעובר. מאחר ואצל שני ההורים לא נמצא נגיף ההרפס, המסקנה הובילה לכך שהיא קיבלה זאת על ידי קרוב משפחה, שככל הנראה נישק אותה על הפה בשבוע הראשון לחייה. הכבד של מראינה קרס מהר מאוד לאחר האישפוז, מה שגרם לדימום פנימי. לאחר מספר ימים גם הפעילות המוחית שלה נפגעה וכשהיא בת 18 יום בלבד היא מתה בזרועות אביה.

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180