יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

מעבדות לחירות: ילדים זה חופש!

אז נכון, הם לא נותנים לנו לישון, הספונטניות מתה ובלה בלה בלה. רגע לפני פסח החלטנו להניח את הציניות בצד, להריח את הפריחה שם בחוץ, לנשום עמוק ולהודות באמת, גם אם היא קשה: ילדים זה שמחה! לא סתם שמחה, ילדים זה חופש! והנה 9 סיבות שיסבירו את זה:

1. ועכשיו, לאט
יש מילה כזו, זה אמיתי. לא חייבים רק למהר, להתעצבן וללכת לאיבוד בתוך כל המירוץ הזה. נכון, ילדים מכניסים אותנו למירוץ הרבה יותר: עכשיו יש משכנתא, גן פרטי – המון הוצאות וממש קצת זמן. קל לנו להאשים אותם בטירוף הזה שלנו. ואז הם עוצרים להריח פרח, עומדים ומביטים בשקיקה במקל שבור או סתם עוצרים לצחוק בקול גדול. אנחנו כמובן מזרזים אותם כי חייבים כבר להגיע לגן, להכנס לאוטו למהר, למהר, למהר. עד שרגע אחד זה קורה ואתם עוצרים ביחד ומבינים שכדאי לעצור רגע, להאט, לנשום. תקשיבו להם, אל תמהרו אותם, הכל יחכה – אבל הרגע הזה לא.

2. פרופורציות
עם כל הבנאליות, פתאום זה מתחדד. מבינים מה חשוב באמת ומצליחים להתעלם מכל כך הרבה רעש רקע מסביב שהפריע לכם קודם.

3. זמן יקר
אם בשמונה בערב כולם כבר במיטה וזה רק שניכם, אתם יכולים פתאום להעריך את הזמן הזה. בכלל, הערכה של מה שיש לך, זה עוד משהו שמתחדד אחרי ילדים.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

4. אמהות דוגמניות זה בגיא פינס
נכון, זה שילדת הרגע לא אומר שאת צריכה להסתובב בסחבות, אבל איזה כיף זה לפעמים שכבר לא ממש אכפת לך איך את נראית! אם זה לא חופש, מה כן?

5. עבודה הביתה
עם ילדים שעות העבודה שלכם הופכות להרבה יותר מוקפדות, אם קודם נתתם לבוסים לרדת לכם לחיים ועבדתם גם בשתיים בלילה, עכשיו הכל מחושב. גם אם אתם שולחים מיילים באמצע הלילה, זה אחרי שאת שעות אחר הצהריים ביליתם עם הילדים.

6. תקשורת
אין ספק שסמארטפון זה הכי בייב מגנט שיש. איזה כיף שלפעמים הם מאלצים אותנו לקחת ממנו קצת חופש.

7. טבע
פתאום אשכרה בא לכם לטייל. לא עוד להרקב במקומות סגורים אפופי עשן, לא עוד לקום מאוחר ומעוכים בשבת – אז מצד אחד איזה באסה, אבל הי, פתאום אתם יוצאים לטבע, מחפשים אחר הירוק, הפשוט והצנוע.

8. היכולת לתרץ את הילדים על כל שטות
עכשיו אפשר להשתטות, להישאר קצת מלוכלכים, לחייך חיוך טיפשי ולשיר שיר על כל משפט שרוצים להוציא מהפה. הרי אתם בחברת ילדים, מותר לכם הכל.

9. אהבה אמיתית ואינסופית
ובזה כבר אין באמת צורך להרחיב.

חג שמח!

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960