[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

מניקה את בתה בת ה-6 ולא ממהרת להפסיק

מאת: חופרות
4.1.2014

מדי חודש, או יותר נכון מדי שבוע, צצה לה סערת הנקה חדשה. הפעם, מדובר בדניס סומפטר מאנגליה, אשר מניקה שני ילדים במקביל. עד כאן, לא נשמע כל כך שערורייתי. רק שאחד הילדים בן שנה וחצי, והשנייה בת שש וחצי. לאחר שהתראיינה בשבוע האחרון בכלי תקשורת שונים, הצליחה לעורר לא מעט תגובות ביקורתיות ואפילו כועסות, ואם סיפור השער הידוע של מגזין טיים עולה לכן לראש עכשיו, הפעם מדובר בילדה אפילו גדולה יותר.

עוד בנושא:
10 מיתוסים על הנקה
הסרט חלב אב: מי מפחד מהנקה?

סומפטר בת ה-44, דוקטורנטית להיסטוריה של המדע, מספרת כי הסיבה שהיא עדיין מניקה היא בריאותית לגמרי. כשבל, ילדתה, עייפה או סתם רוצה להיות קצת עם אמא היא פשוט מסמנת לה ומבקשת ויונקת. לדבריה זה קורה בערך פעמיים ביום וילדתה כמעט לא חולה ואף מאושרת יותר. על בל היא מספרת כי היא מצטיינת בלימודים, רקדנית וזמרת ואף חברותית ופופולרית בכיתתה, ואף הילדה הכי גבוהה בכיתה. "אניק את בל כל עוד היא מבקשת. אני מניקה שני ילדים לפי דרישה, מתי שהם רוצים". היא מספרת. "זה לא פוגע בחיי המין ובזוגיות ואפילו לא פגע לי בשדיים", מרגיעה סומפטר. "אמהות שמניקות למרחקים נאשמות לא אחת באנוכיות. וכן אני מרוויחה מכך, ילדים רגועים, מאושרים. אבל דבר אחד בטוח, אני עושה זאת לחלוטין לטובתם בלבד. כשבל תבקש להפסיק לינוק אני אהיה עצובה מכך, אך כמובן מדובר בתהליך טבעי שברור לי".

עוד היא מודה כי היתה רגילה סביבה לתגובות הרגילות והעוקצניות לגבי הסיפור, אך לדבריה, היא לא כל כך סובלת מכך, ולטענתה זה בגלל הסיבה שהיא כל כך שלמה עם מה שהיא עושה. אגב, היא לא מניקה את בל בציבור, גם אם היא מבקשת ממנה, היא עונה לה שלא.

אז מה אתן אומרות: האם בארץ סיפור כזה היה עובר חלק, או שאותה אמא היתה "חוטפת" תגובות לא מעודדות בעליל? ובכלל, מדוע הנקה עדיין מצליחה לעורר אמוציות כל כך חזקות?

צילום: Rosie Hallam/Platform Press
צילום: Rosie Hallam/Platform Press
ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?