יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

מכון התקנים: "בשנה שעברה נפסלו כ-30,000 מוצצים שלא עמדו בתקן"

לפי פוסט שהעלה היום (ב') אתר מכון התקנים לעמוד הפייסבוק שלו, "בשנה שעברה פסל המכון כ-30,000 מוצצים אשר לא עמדו בתקן, הכילו חומרים מסוכנים בפטמת המוצץ וסיכנו את בטיחות ילדינו".

בעמוד ההנחיות הרשמי של מכון התקנים בכל הקשור לתקן בנוגע למוצצים, מבהיר המכון כיצד יש לנהוג בשימוש במוצץ. בארץ יש תקן למוצצים והם עוברים סדרת בדיקות של מכון התקנים, בהן נבדקים: החומרים, מבנה המוצץ והעמידות שלו בלחיצה, בנשיכה, בהרתחה וכו'. מכון התקנים ממליץ לבחור את הגודל הנכון לפי גיל התינוק ולוודא שיש בו חורי אוורור.

בין ההמלצות לשימוש נכון במוצץ של מכון התקנים: לשטוף היטב את המוצץ והפטמה, להרתיח מים במשך 5 דקות לפני שימוש ראשון, לאחר ההרתחה לדאוג להוציא שאריות מים מפטמת המוצץ כדי למנוע חיידקים ועובש. לא לחבר למוצץ סיכות, לא לפרק אותו, לא לטבול את הפטמה בדברי מתיקה שעלולים לסכן את בריאות השיניים של התינוק, ובאופן כללי לא לקחת סיכון ואם המוצץ כבר בלוי פשוט לזרוק אותו.

בדקנו עם מכון התקנים האם יש סיבה לפרסום הזה דוקא עכשיו, ותגובתו: "מכון התקנים מפרסם מדי פעם טיפים צרכניים שונים. לפני זמן מה פרסם הממונה על התקינה על מוצצים שיש חשד שהם מסרטנים ועל כן פרסמנו שוב את ההנחיות".

לתת או לא: כל מה שצריך לדעת על מוצץ

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock
כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960