יו יו 2018 גדול
[ssba]
תוכן מקודם

מיתוסים שסיפרו לי על טרמפולינה לתינוק

בלא מעט מדינות מערביות נהוג להושיב תינוקות הרבה לפני שהם יושבים בעצמם, בתרבויות מסוימות מעמידים תינוק על רגליו ובקבוצות פייסבוק של אמהות ישראליות סביר שיזדעזעו מדוגמאות כאלה. יש המון תיאוריות על מה נכון או לא נכון לתינוקות. כולן מאוד דטרמיניסטיות וכשאת בסך הכל אמא צעירה שרוצה קצת הכוונה, זה נורא מבלבל.

כשאני רק הפכתי לאמא רציתי לקנות טרמפולינה. מיד התנפלו עלי כמה חברות מנוסות ש"זה מוקדם מדי", "שזה ממש ישיבה", "שזה מגיע עם רטט ונדנדה", "עם יותר מדי גירויים" ושבאופן כללי "זה סתם כסא מכוער שאחר כך נתקע לך בסלון". כמובן שבסוף ויתרתי. כל פעם כשהרכש החדש שלי בכה כשהנחתי אותו ורצה רק ידיים, או במקרה הטוב מנשא, השתוקקתי למקום לשים אותו בו, שהוא לא יהיה בו בתנוחת שכיבה בה הוא חסר אונים. עם הילד השני שלי כבר הבנתי שטרמפולינה היא פתרון מושלם לסיטואציות האלה, שלא לדבר על שלב שהוא קצת גדל, מתחיל טעימות אבל עדיין לא יכול לשבת. ואז גיליתי את הטרמפולינה של בייביביורן שמנפצת את כל המיתוסים ששמעתי על טרמפולינה לתינוק.

חברת בייביביורן פיתחה את "טרמפולינת ביייביסיטר" בה התינוק ממש לא יושב אלא נמצא בתנוחה שאפילו מזכירה קצת מנשא, רק בלי הורה נלווה. התינוק שעון באופן מושלם וכזה שמותאם למשקלו על הטרמפולינה, שמתאימה כבר ממשקל של 3.5 קילו ועד 13 קילו.

"טרמפולינה בייביסיטר של בייביביורן מספקת יישור טוב ותמיכה נרחבת לצווארו של התינוק ולעמוד השדרה. בזכות המבנה שלה, היא בטוחה לשימוש עד 13 ק"ג, מה שמאפשר לילדים רבים ליהנות ממנה עד גיל שנתיים. התנועה שלה מגרה את מערכת שיווי המשקל, וגם מרגיעה מאוד את התינוקות", אומרת ד"ר אמנדה קלי מאוהיו.

טרמפולינה רכה  - בייבי ביורן
טרמפולינה רכה – בייבי ביורן

לטרמפולינה שלושה מצבים: משחק, מנוחה ושינה. ובמילים אחרות, פחות שכיבה, יותר שכיבה הרבה יותר שכיבה. ובמילים אחרות לגמרי: את יכולה להצחיק אותו/להרגיע אותו/להרדים אותו בזמן שאת עושה דברים. פתאום חופשת הלידה שלך נראית אחרת.

אבל מה נסגר עם הרטט הזה?
בטרמפולינה של בייביביורן אין רטט, ומזל שכך. התנועה שלה מהנה וטבעית כי היא באה מהתינוק עצמו. כלומר, התנועות של הילד הופכות לתנועת נדנדה מרגיעה ומהנה.

"כאשר הילד מנענע את עצמו בטרמפולינת בייביסיטר, הוא מפתח את המוטוריקה ואת שיווי משקלו. לנדנדה ישנה השפעה מרגיעה ולפעמים אפילו מנחמת לילד. הודות למושב, המתאים עצמו לגופו של התינוק, והבד הרך, טרמפולינה בייביסיטר תומכת בגב הילד כמו שצריך", טוען ד"ר רגנר, פרופסור בכיר מגטבורג.

עוד כמה עובדות על טרמפולינת בייביסיטר של בייביורן:
1. טרמפולינת בייביביורן מפתחת מיומנויות מוטוריות ואיזון. על פי ד"ר קלי "התנועה שלה מגרה את מערכת שיווי המשקל, ותעלות מלאות הנוזל שבאוזן מאפשרות לנו לחוש את התנועה וסטיות במיקום".
2. כל המוצרים של בייביביורן נוצרים בשיתוף פעולה עם רופאים כולל רופאי ילדים מובילים משוודיה, גרמניה וארצות הברית. טרמפולינת בייביסיטר מומלצת על ידי רופאי ילדים.
3. לטרמפולינה תמיכת גב וראש מעולה, היא מספקת יישור טוב ותמיכה נרחבת לצווארו של התינוק ולעמוד השדרה, ומומלצת כאמור על ידי רופאים מובילים בתחום.
4. לטרמפולינת בייביסיטר עיצוב ארגונומי עם מושב יצוק המפזר את משקל התינוק באופן שווה.
5. כל הבדים מתאימים לעור העדין של התינוק שלך ובלתי מזיקים לחלוטין, והם עומדים בתקני בטיחות אירופיים ואמריקאים (ביכולתך לבחור גם בד אורגני).

ועכשיו, בואו נדבר רגע על מה שחשוב באמת: למה טרמפולינה זה מוצר כל כך מכוער?
סיבה נוספת להודות על הטרמפולינה של בייביביורן היא העובדה שבעיצוב נקי ועם בד איכותי ואורגני הם הצליחו ליצור טרמפולינה בלי גירויים, צבעים זוהרים ובד מזיע ולא נעים. אפילו את הקשת משחקים שניתן לקנות בנפרד הם מציעים מעץ. הבד שלה נשלף גם בקלות, כך שאפשר לכבסו בלי שום בעיה. ובלל, מדובר בבד שבאמת יכול ליצור ערסול אמיתי לתינוק.

בקיצור, כמו שאין מצב שתוותרי על מיטת תינוק, עגלה או מנשא, הטרמפולינה של בייביביורן היא מוצר חובה לא פחות חשוב, בטיחותי ומומלץ מבחינה רפואית.

לרכישה באתר בייביביורן לחצו כאן.

*הכתבה בשיתוף בייביביורן ישראל.

תוכן מקודם   תגיות: בייבי ביורן
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180