נומו גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

מזרן נומו: כך שדרגתי את השינה של התינוקת שלי (וגם את שלי)

לא הלידה עצמה, לא ההנקה וגם לא הצורך לטפל 24/7 ביצור חי שתלוי בי במאה אחוז – הדבר שהכי פחדתי ממנו לפני שמאי נולדה הוא השינה, או ליתר דיוק – היעדרה. בתור אחת שעד לא מזמן ראתה בלילה של פחות משבע שעות שינה רצופות טרגדיה קיומית, לא היה לי מושג איך אני אמורה לתפקד, ועוד לדאוג לבדי לצרכים של תינוקת פיצפונת, אחרי לילות לבנים כשלג. הייתי כל כך מבוהלת מהנושא, שהדחקתי לגמרי את כל ההיבטים הפרקטיים שלו. כל עולם ההרדמות, ההשכבות, חלונות השינה והתנוחות בהן תינוק ישן היה זר לי לגמרי, ולא עשיתי שום דבר כדי להכיר אותו ולהתכונן לעתיד לבוא. בסתר ליבי, כנראה קיוויתי שיחד עם האמהות יופיע אצלי כוח על שיאפשר לי לתפקד על אדי זיכרונות מתוקים של שינה, אבל בלי הדבר עצמו. מיותר לציין ששום כוחות על לא הגיעו – אלא אם מחשיבים שתי סבתות נלהבות שבאו לבלות עם הפיצקית ושלחו אותי לישון – ובכל זאת, איכשהו צלחנו את החודשים הראשונים.

מזרן נומו (numu), הגיע אלי בתזמון מושלם. בדיוק העברנו את מאי מעריסה שמחוברת למיטת ההורים למיטת תינוק נפרדת (אם כי המזרן מיוצר גם בגודל שמתאים לעריסה). החורף הביא אתו צינון מציק והתלבטויות הרות גורל על טמפרטורת החדר ועובי השמיכה, ובעיקר – הרגשתי שאם לא אשן חמש שעות רצוף, העולם יגמר. נומו אינו דומה לאף מזרון שראיתי קודם. מדובר ברשת דקה שמתוחה על מסגרת מתכת, ועליה רשת נוספת שמוסיפה רכות למזרון הקשה. כשזה מגיע למשטחי שינה, בעיני קשה זה מעולה. אורתופדים מספרים ששינה על מזרנים קשים יחסית תורמת לשמירה על גב בריא, ובתור צאצאית לאבא עם פריצת דיסק כרונית, נראה לי שאף פעם לא מוקדם מדי להרגיל את הבת שלי לשינה לפי הספר.

מזרני Numu
מזרני Numu

אבל זה רק אחד מיתרונותיו הרבים של המזרן הזה. מבנה הרשת של המזרן תוכנן כך שיתאפשר מעבר חופשי של אוויר בזמן שינה על הבטן (מי אתם, תינוקות שמצליחים לישון על הגב?), מה שמוריד משמעותית את מפלס החרדה שלי, וכבר בזה משפר לשתינו את איכות השינה. בניגוד למזרנים אחרים, האווריריות שלו מונעת גם את האפשרות של חימום יתר, מאפשרת לכסות את התינוק בשמיכה חמה מבלי לחשוש ומבטיחה שאם מאי תפלוט בזמן השינה, הכל יעבור למטה. פיצ'ר מדהים נוסף הוא רגליים קטנות המאפשרות להגביה את המזרן באזור הראש תוך שמירה על המבנה האורתופדי שלו, עניין שימושי במיוחד בעת צינוני החורף שמקשים על הקטנים במיוחד בלילה.

כשבדקתי מי עומד מאחורי המזרן התברר לי שאבא לתאומים שנשלח על-ידי אשתו לחפש את המזרן האולטימטיבי ולא מצא, פיתח ביחד עם צוות רפואי את מזרן נומו. קל לראות שנומו נולד מתוך צורך אמיתי של הורים, והבנה עמוקה של הורים טריים ותינוקות רכים. הוא עמיד לקרדית האבק, מומלץ לתינוקות מגיל לידה ועד למשקל 20 קילו, מתאים למיטת תינוק ולמיטת מעבר כאחד, והקלות שבה אפשר לנקות אותו מתאימה בול לתקופה המאתגרת של גמילה מחיתולים.

בשבועיים שעברו מאז שנומו נכנס לחיינו הפסקתי להחסיר פעימה כל פעם כשמאי מושכת את השמיכה עד למעל הראש, היא מצליחה לישון גם כשהאף הפצפון שלה סתום מנזלת, ואני מחממת את החדר לטמפרטורה נעימה בלי לשבור את הראש על כל מעלה. בשורה התחתונה – כולנו ישנים הרבה יותר טוב, ועכשיו רק נשאר שיימצא הקסם שילמד אותה לא לקום לאכול בלילה. כנראה קוראים לזה לחכות בסבלנות, ובינתיים אין ספק שנומו אתנו כדי להישאר.

מזרן Numu עולה 900 ש"ח, וגולשות Mama Leidig יכולות לרכוש אותו ב-699 ש"ח בלבד, בקנייה טלפונית בטל: 052-8087488. לאתר הרשמי של Numu לחצו כאן

*המבצע בתוקף עד ה-31.12.2016


*הכתבה נכתבה בשיתוף מזרני Numu

תוכן מקודם   תגיות: נומו - Numu
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט