[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

מזל שכולם יודעים יותר טוב ממך

מאת: חופרות
2.3.2015

זה מתחיל כבר בהריון. הם נוגעים לך בבטן, זורקים הערות דביליות על מה שאת אוכלת ועל איך את סוחבת. לפעמים יש להם עצות איך להקל על הצרבת, ולמה ללכת לים בהריון זה ממש רעיון גרוע, ואיך כוס יין יכולה לשנות חיים שלמים של עובר שטרם יצא לאוויר העולם וכמה לא כדאי לך לאכול את המאכל הזה והזה, וכמובן, איך אפשר בלי כל מיני מחקרים מוכחים ממקור ראשון שאם לא תעשי ככה וככה – אכלת אותה. ויותר מזה – את ממש מתעללת.

אחר כך כשאת כבר מסתובבת עם הבייבי בעגלה הם מעירים על הטטרה שמכסה מפני השמש, לא מבינים איך הוא נושם שם במנשא הזה, ובכלל, בשביל מה לך להרגיל אותו לזה ומה זאת אומרת את מניקה חופשי חופשי? מה, כל הזמן הוא רעב?

צילום: PHOTO PIN
צילום: PHOTO PIN

ואז כשהוא זוחל על המדרכה ליד הגינה הן תמיד יזכירו לך שזה מאוד מסוכן פה וגם די מלוכלך, ולמה את מאכילה אותו בתוך העגלה אחר כך הוא יתרגל ולא יצא ממנה עד גיל 30. ובכלל, למה את מרימה כשהוא בוכה, שיתרגל שזה מה יש. "בזמני, לא היו מרימים כל כך הרבה".

וכשהם גדלים עוד קצת מגיע השיא: "איזה חמוד, רוצה במבה/שוקולד/או כל ג'אנק אחר"? אה, והמשפט הזה – אז הוא מתלווה גם לפעולה. הם אשכרה נותנים לו משהו בלי שתספיקי להעיף אותם לכל הרוחות. ולפעמים גם סתם כך מלטפים רגע אחרי שהם יצאו מקופת חולים, שירותים או כל חור אחר שאת לא מעוניינת לדעת עליו. אה, וכן, כמובן שמדובר באנשים שאת בכלל לא מכירה. (וזה מבלי להזכיר את כל אלה שאת כן מכירה: הסבתות, הדודות, החברות וכל המומחים שדואגים לתזכר אותך כל רגע ולהגיד לך מה, איך, כמה ולמה). 

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
18 דברים שאסור לסבים ולסבתות לעשות
15 דברים לעשות במקום לחפור בפייסבוק
24 משפטים שהורים טריים שונאים לשמוע
7 טיפים לאמא לשניים מתחת לגיל שנתיים
19 דברים שכל אמא מתגעגעת אליהם
7 דברים שהייתי עושה אחרת כאמא טרייה
17 שקרים שספרת לעצמך לפני הלידה
14 דברים שלא מקפידים עליהם בילד השני

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?