יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

מה עומד מאחורי התמונה המרגשת הזו?

 

12068551_10153033752921761_2721063579814000481_o

תסתכלו טוב טוב על התמונה הזו: תינוקת, מזרקים ואהבה. במבט ראשון זה קצת מלחיץ ובעיקר לא ברור, אבל ברגע שמבינים מה עומד מאחורי התמונה אי אפשר שלא להתרגש. בתמונה שעלתה בעמוד פייסבוק של Sher Institutes מכון אמריקאי אשר מתמחה בהפריות, מצולמת תינוקת מוקפת במזרקים אשר אמה השתמשה במהלך הטיפולים שעברה בשביל בדיקות דם, הזרקת הורמונים ועוד. את התמונה מלווה הכיתוב הבא: "ההגדרה האמיתית לאהבה אשר יצרה את התינוקת המדהימה הזו". אחת הרופאות המנהלות את המקום אף מספרת כי אלה אפילו לא כל המזרקים שהאם השתמשה בהם במהלך השנה וחצי של הפריות שעברה.

"המחטים היו החלק הקל", מספרת אנג'לה, האם, אשר בראיון לabc news בקשה להישאר עם שם פרטי בלבד, "זה המאבק הרגשי. אני רווקה וחיכיתי המון זמן שיגיע בן זוג, ואחרי הזמן הרב שחיכיתי כבר הגעתי לגיל שקשה להכנס בו להריון".

התמונה, כצפוי, כבר הפכה ויראלית וגרפה המון תגובות מרגשות כמו אמא שכתבה: "התאומים שלי כבר בני 13 והיו שווים כל מזרק, כל טיפול". אמא אחרת הגיבה "איזו תמונה מרגשת, עברנו כבר שני מחזורים של הפריות ועדיין לא חזרנו הביתה עם תינוק". חלק מהתגובות אפילו היו בצירוף תמונות של הילדים.

הציניקנים והמפקפקים שבינינו אולי יטענו כי מדובר בפרסומת סמויה למקום. אגב, יכול מאוד להיות. דבר אחד בטוח, כך או כך זו אחת התמונות המרגשות ביותר ברגע שמכירים את הסיפור מאחוריה.

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

 

עוד בנושא:
אני טלי, והתמכרתי לבדיקות הריון ביתיות
זו רק אני ושמירת ההריון שלי

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180