יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

מדהים: האמא שמניקה את התינוק המאומץ שלה

"אמרו לי שלעולם לא אצליח ללדת. הביציות שלי לא עושות את העבודה ואחרי 7 הזרעות, 2 הפריות ותרומת ביצית שכולם הובילו להריונות כימיים, הרופאים, בעלי ואני החלטנו שהריון כבר לא יהיה משהו שאחווה בדרך להורות. החלטנו להתקדם בדרך של אימוץ וכשהתחלנו עם זה עבדתי על ייצור חלב לפי Newman Goldfarb protocol.

9 חודשים אחרי שהתחלתי לעבוד לפי הפרוטוקול שאבתי ובתוך 4 חודשים אפילו תרמתי חלב. שנה לאחר תחילת הפרוטוקול נודע לנו כי נקבל תינוק לאימוץ, האמא של התינוק מאוד שמחה לשמוע שאוכל להניק אותו. אפילו שאני לא יכולה לייצר חיים למדתי שאני יכולה לקיים חיים וכל המאבקים כדי לייצר חלב היו שווים את זה. הנקה היא הרבה מעבר לחלב זה הקשר, הרגעים השקטים, החום והבונדינג. לכל האימהות שמחכות לאמץ, תמשיכו בדרך הזו, זה כל כך שווה את זה, ואם לא ידעתן שהנקה אפשרית במצב כזה, אז זה אפשרי וזה מדהים".

הפוסט המרגש והבאמת מדהים הזה עלה בעמוד הפייסבוק Breastfeeding Mama Talk. הפרוטוקול שנכתב על ידי לנור גולדפרב, רופאה ויועצת הנקה מוסמכת מסתמך על פרסום של ד"ר גי'ק ניומן, ומתבסס על ספר שלו שיצא בשנת 2000, "המדריך להנקה של ד"ר ג'יק ניומן". הפרוטוקול נכתב לאחר שגולדפרב רצתה להניק את בנה הלא ביולוגי. היא חברה לד"ר ניומן ובליווי צמוד שלו היא עשתה את הבלתי יאמן, והתינוק שנולד פג, כבר קבל חלב אם מהיום השני לחייו. מאז עזרו כבר ב-250 מקרים של אימוץ וגרמו לייצור חלב גם של נשים שלא ילדו. אז אם צריך הוכחות נוספות לכך שהנקה היא פלא פשוט מטורף, הסיפור הזה בהחלט עונה על כך.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט