יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות מגזין
מגזין

לא תאמינו מה אמא לשמונה מאוהיו עושה עבור תינוקות הוספיס!

לא משנה במה אתם מאמינים, יש דברים שקשה להתווכח אותם, כמו העובדה שיש אנשים שהגיעו לעולם הזה על תקן מלאכים. ואם מישהו זקוק להוכחה, הוא יכול להיכנס לעמוד הפייסבוק של קורי סאלצ'רט, אחות בפנסיה ואמא לשמונה!! ילדים, שמשנת 2012 אוספת לביתה תינוקות חולים עם תוחלת חיים קצרה, כדי לטפל, לחבק, ולעטוף אותם באהבה בזמן שנותר להם בעולמנו. או כפי שהיא כותבת בדף הפייסבוק שלה: "מתנתי לילדוד'ס שהם חולים סופניים, ללא משפחה, היא לעזור להם לחיות באמת ולחוש אהובים לפני מותם".

מי שידפדף בתמונות הפייסבוק של סאלצ'רט יגלה המון תמונות משפחתיות, ובעיקר תמונות של צ'ארלי, התינוק השלישי שסאלצ'רט אימצה אל ליבה – ואל משפחתה, ואשר חגג שנתיים ביוני האחרון, בניגוד לכל הערכה רפואית.

צילום: pixabay
צילום: פייסבוק

התינוקת הראשונה שאומצה על ידי סאלצ'רט ובני משפחתה בשנת 2012 היתה קטנטונת ללא שם, שבני המשפחה זכו לקרוא לה אמַלין. אמלין חיתה עם בני משפחה סאלצ'רט 50 ימים, אבל אם תשאלו את קורי היא תספר לכם שבחמישים הימים הללו אמלין חיה יותר מאשר אנשים מסוימים חיים במשך כל חייהם.

אמלין עם סבתא וחלק משבט הסלאצ'רטים I צילום פייסביק
אמלין עם סבתא וחלק משבט הסאלצ'רטים I צילום פייסבוק

הפעוט השני שאומץ על ידי בני משפחת סאלצ'רט לא היה חולה סופני. הוא שגשג בטיפולה של קורי ובני המשפחה, והצליח להתגבר על הבעיות הרפואיות מהן סבל, ואומץ על ידי בני משפחה של הוריו הביולוגיים.

ואז הגיע צ'ארלי.

כמו במקרה של אמלין, קורי ובני משפחתה לוקחים את צ'ארלי אתם לכל מקום שהם הולכים, ועוברים אתו 'הרפתקאות', כפי שקורי מתארת. הם אפילו הצליחו לקבל אישור למיטה בגודל מיוחד שבה יוכלו להתחבק עם צ'ארלי כשהוא שוכב עם כל הצינורות והמכשירים שעוזרים לו לנשום.

משפח ס'אלצ'רט בהרכב מלא I צילום: פייסבוק
משפח סאלצ'רט בהרכב מלא I צילום: פייסבוק

"אנחנו משקיעים את כל כולנו, וכואבים כאב עמוק כשהילדים האלה מתים, אבל הלבבות שלנו הם כמו חלונות מזכוכית משוריינת. החלונות שנוצרו מזכוכיות שנשברו ואשר הותכו בחזרה, והם אפילו חזקים יותר ויפים יותר בגלל שנשברו".

 

מגזין   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180