יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"כן, הבן שלי לובש שמלה של אלזה. אז מה?!"

בנות הן לא רק ורוד ובנים הם לא רק כחול. גם בנים וגם בנות הם כל הצבעים שיש בעולם, ודי מפתיע, ובעיקר מצער, שגם בשנת 2016 אנחנו צריכים להמשיך להסביר את זה. עם ילדים מאוד קל לנו ליפול לסטריאוטיפים הללו שתמיד יצאנו נגדם לפני. איכשהו לבת אנחנו מיד קונות לבת בובה ולבן רובוט, שזה לא פסול כמובן, אבל אנחנו צריכות כל הזמן להיות מודעות לכך ולהזכיר לעצמנו באיזה עולם אנחנו רוצות לגדל את הילדים שלנו, ולפרוץ את ההבניה החברתית הזו.

היילי באזן, אחת שכנראה מודעת יום יום, העלתה לעמוד הפייסבוק שלה פוסט שהפך ויראלי וכבר זכה כמעט לכ-30 אלף שיתופים, בו היא עונה לאשה שהעירה לה על איך שבנה לבוש. הנה הפוסט:

"לאשה בתחנת האוטובוס שהרגישה צורך להתערב בשיחה שנהלתי עם הבן שלי. אני לא מצטערת שלא אהבת את איך שהבן שלי היה לבוש כמו שאני לא מצטערת שלא מצא חן בעיניך נושא השיחה שלנו על מי היא נסיכת הדיסני האהובה עליו (כמובן ששלגיה).

זקרי הוא הילד בן השלוש שלי והוא יכול להיות מי שהוא רק רוצה להיות. היום הוא היה נסיכת דיסני וכן, שלחתי אותו ככה לגן. למה?? כי זה מה שהוא רצה ללבוש, כי הוא רצה להראות למורה שלו ולחבריו את שמלת אלזה שלו, והוא רצה לשיר את let it go, ולהופיע כך כי הוא אינו מבין את הסטריאופטים המגדריים שאת חושבת שהוא צריך להכנע להם, אבל בעיקר כי הוא פשוט אדיר!!

הוא משחק גם במכוניות, גם בנסיכות וגם בפיראטים. הוא רוכב על האופנוע שלו וגם הולך עם עגלת משחק של תינוקות. הוא לובש הדפסים של זומבים או של נשיקות ואם הוא בוחר ללבוש שמלה זו זכותו!!

אז בפעם הבאה שאת רואה אותנו, לבושים כנסיכות או כקאובויים, תשמרי את המבטים הלא מרוצים שלך לעצמך, ואם את לא מעוניינת להגיד לו כמה מקסים הוא נראה, פשוט תשמרי את המילים הרעילות שלך לעצמך.

את זאת שאמורה להיות נבוכה לצאת מהבית, לא אנחנו!".

מסכימות? מתנגדות? מוזמנות לשתף אותנו בתגובות. ותתעלמו לרגע מעניין האם להלביש בכל תחפושת לגן. זה דיון אחר לגמרי. העקרון פה הוא השמלה כמובן באופן כללי.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180