יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

כך שכחתי את התינוקת שלי באוטו

הנה פוסט שאנחנו מקוות ששום הורה לא יצטרך לכתוב. הנה פוסט שמתאר מקרה שאנחנו מקוות שפשוט לא יקרה יותר. אבל לא מספיק לקוות. לא מפסיק להצטער. כולנו חייבים להפנים את הסיפור הזה עמוק עמוק ולהבין שזה יכול לקרות לכל אחד ולכל אחת.

בעלת הבלוג האמריקאי, This Is Motherhood, ואמא של עדה בת השנתיים, העלתה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט מצמרר, מבאס, עצוב, מפחיד, ובעיקר – חשוב חשוב!

"אתם רואים את הילדה הקטנה הזו? היום עשיתי את הבלתי מתקבל על הדעת ושכחתי אותה באוטו. ככה זה קרה: המשפחה שלנו הגיעה לבית של חבר ובהתרגשות רבה יצאנו כולנו החוצה, בהנחה שמישהו אחר יזכור לאסוף את החברה הצעירה ביותר בשבט שלנו.

אבל איש לא זכר אותה. והיא ישבה כעשרים דקות בוכה לבדה באוטו לפני שאחד מאיתנו הצויא אותה משם. זו היתה טעות קטנה כל כך, אבל היא יכולה היתה להסתיים בתוצאות הרסניות.

תודה לאל שחנינו במקום בטוח. תודה לאל שלא היה חם בחוץ. תודה לאל שהיא לא היתה לבד זמן רב. תודה לאל שהיא כבר שכחה את זה וסלחה לנו.

אבל יעבור זמן רב עד שאסלח לעצמי.

אני בדרך כלל חושבת שאני אמא טובה. אבל עשיתי טעות ענקית היום ואני מרגישה נורא. אין תירוצים למה שעשיתי. וחלק ממני לא רוצה לשתף את זה. אני לא רוצה שהעולם יידע עד כמה נכשלתי. אבל אני חושבת שאני חייבת לשתף את זה. אני חייב לעמוד על הטעויות שלי. עלי לספר לעולם עד כמה רחוקה אני מלהיות מושלמת. ואיך שאם זה קרה לי, זה יכול לקרות לכל אחד. וזה מפחיד אותי, אבל גם גורם לי להיות קצת פחות שיפוטית ולשים לב הרבה יותר.

הלילה התכרבלתי עם התינוקת שלי במיטה. הקראתי לה סיפור, כיביתי את האור, ונשארתי לידה והקשבתי לנשימתה שנעשתה עמוקה ואיטית יותר כשנרדמה. והרגשתי כל כך ברת מזל. אנחנו תמיד קרובים כל כך לקצה יותר ממה שנדמה לנו.

חבקו את התינוק שלכם חזק ותתרגלו סליחה. סלחו לאלה שעושים טעויות, גם אם האדם שאתם צריכים לסלוח לו הוא אתם".

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180