יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

חיילת בצי האמריקאי לא ידעה שהיא בהריון וילדה על סיפון נושאת מטוסים בלב ים

הצוות שעל סיפון נושאת המטוסים דווייט ד. אייזנהאוור האמריקאית ראה לא מעט מחזות יוצאי דופן, אבל זאת היתה הפעם הראשונה שיילדו תינוק על סיפון האונייה.

ביום א' השבוע, בעת שנושאת המטוסים היתה במהלך שירות במפרץ הפרסי, פנתה החיילת למרפאת האונייה כשהיא מתלוננת על כאבים עזים בבטנה. 9 שעות מאוחר יותר היא ילדה תינוקת במשקל של מעט למעלה משלושה ק"ג.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

ברגע שנודע כי החיילת נתקפה בצירים, דאג צוות האונייה למשלוח מוטס של חיתולים, פורמולה ואינקובטור, שהמתינו לתינוקת – ולאמה לאחר הלידה.

על פי תקנות הצי האמריקאי, נדרשת חיילת ליידע את מפקדיה על דבר הריונה שבועיים לאחר בדיקה אצל הרופא, ואינה יכולה להמשיך בשירות פעיל לאחר השבוע העשרים להריון.
במקרה זה טענה החיילת כי כלל לא ידעה שהיא הרה, וכתוצאה מכך – לא דיווחה על דבר הריונה. למזלה, היה רופא האונייה בעל התמחות וניסיון בתחום המיילדות.

כמי שנולדה על סיפונה של נושאת מטוסים, זכתה התינוקת בטיסה ראשונה במסוק ממש בסמוך ללידתה, כאשר היא ואמה פונו לבית חולים בבחריין.

"אף שהיינו מעדיפים לשלוח את החיילת לביתה טרם הלידה, כעניין של מדיניות, כרגע אנו מתמקדים בדאגה לבריאותן של החיילת ושל החברה הצעירה ביותר במשפחה הצי" מסר דובר הצי.

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט