יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

זוהי המציאות של אימהות בימינו

היא אמא, היא דוגמנית למידות גדולות והיא מצהירה על עצמה שהיא גם פמיניסטית ויש לה חתיכת עמוד אינסטגרם עם 1.4 מיליון עוקבים (מיליון אחד פחות מבר רפאלי) – הכירו את טס הולידיי, שהעלתה בשבוע האחרון פוסט שככל הנראה כל אמא תזדהה אתו. מכירות את זה שאנחנו מרגישות שאנחנו חייבות לעמוד בסטנדרטים ותמיד להיות סופר אימהות? אז כזה. הנה הפוסט של הולידיי:

"זוהי המציאות של אימהות. אני ערה כבר מ-3 לפנות בוקר, ובכל פעם שאני מנסה להשכיב את בואי במיטה הוא מתעורר. בוקעות לו שיניים ואין לו מושג שאני צריכה לעבוד היום וברוב הימים אני יכולה לעבוד 15 שעות ביום, לטפל בשני בנים, למרוח קצת ליפסטיק ולהתמודד עם זה.

ברוב הימים אני שותה את הקפה שלי ומחייכת מכל דבר קטן שהוא עושה, חושבת שזה הדבר הכי מדהים בעולם, אבל לא היום. אני בוכה כבר כמעט שעתיים ואני בוכה בזמן שאני כותבת את זה. הגעתי לקצה אם להיות כנה.

הביטחון העצמי שלי חטף מכה בלידה הזו ורק הבוקר גיליתי למה. הלחץ של "להיראות טוב" לפרנסתי הוא יותר מדי בימינו. כשהפנים שלך משתוללים מהורמונים של הנקה + תשישות מוחלטת מחוסר השינה, שקיות מתחת לעיניים, עור אדום תוסיפו לזה את חוסר האנרגיה להתעמל או לצאת מהמיטה. איך אתן עושות את זה? איך אתן מרגישות ביטחון עם העור שלכן ומרגישות שאתן לא מאכזבות את הלקוח כשאתן מותשות וגמורות? כן, בחרתי קריירה שמסבוססת על המראה שלי ואני הראשונה להגיד שיופי זה לא מה שצריך להניע אותנו. זה בהחלט לא מה שמניע אותי.

כאמא שעובדת בתעשייה ביקורתית כל כך כמו שלי איפה הגבול? האיזון? החמלה? האם יש תחום קרייריסטי שיכול להבין שאת מגיעה עם 10% ממך כי הילדים לא נתנו לך לישון ואת רק רוצה להתחבא מתחת לשמיכה שלך ולבכות? לא הרבה. אני מקוה שיום אחד זה ישתנה ושהחברה תראה אימהות כמו אנשים רגילים ולא מושלמים שפשוט מנסים לשמור את כל מה שיש להם ביחד".

This is the reality of being a mom. I've been up since 3 am, & every time I get Bowie to sleep & try to lay him down, he wakes up. He is teething & has no clue I have to work today, & most days I can work 15 hour days, take care of both boys & put some lipstick on & deal with it. Most days I drink my coffee & smile at every little thing he does thinking it's the best thing in the world, but not today. I've been crying for nearly two hours, & I'm crying as I write this. I've reached my limit, exceeded it to be honest. My confidence has taken a blow with this birth & it wasn't until this morning I realized why. The pressure of "looking good" for a living is too much today. When your face is breaking out from the hormones of breastfeeding + total exhaustion from lack of sleep, bags under your eyes, patchy red skin & to top it off no energy to work out or leave my bed.. how do you do it? How do you feel confident in your skin & feel like you aren't letting the client down by showing up exhausted & disheveled? Yes, I chose a career based on my looks & I'm the first one to say that beauty isn't what should drive you, it's certainly not what motivates me. As a working mom in an industry that's as critical as mine, where is the line? The balance? The compassion? Is any career understanding when you show up at negative 10% because your kids wouldn't let you sleep & you want to hide under your covers & cry? Not many. I hope one day that changes & society views mothers as the flawed human beings we are that are just trying to keep our shit together like everyone else. #effyourbeautystandards #workingmoms #disruptperfectmomsyndrome

A post shared by Plus Model🎀Mom 🎀Feminist🎠 (@tessholliday) on

והנה הולידיי בתמונה אימהית מתוקה במיוחד:

Being cute is rly serious business ✌🏻

A post shared by Plus Model🎀Mom 🎀Feminist🎠 (@tessholliday) on

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט