יו יו 2018 גדול
[ssba]
תוכן מקודם

התינוק מצונן? הכירו את המכשיר שיקל לכם על החיים

יודעת כל אם עבריה, ולא רק, שתינוק מצונן זה אחד הדברים היותר מתסכלים שיש. כי מה לעשות, תינוקות, וגם פעוטות, לא יודעים לקנח את האף או להוציא את הנזלת. אבל הקטע עם נזלת שלרוב היא מביאה אתה גם שיעול, היא בדרך כלל כאן כדי להישאר ובתכל'ס אין הרבה מה לעשות עם זה, וכמה שצינון יכול לשגע אותנו המבוגרים, תחשבו מה עובר עליהם.

ובכלל, צינון יכול גם להתפתח למחלות ולדברים קשים יותר וחייבים לטפל בו בזמן. וכמובן, שגם במקרה הטוב, שהנזלת נשארת רק בגדר צינון היא לא בדיוק לונה פארק: היא מפריעה לקטנים לישון, לינוק, לאכול – ובאופן כללי היא פשוט מעיקה על כולנו.

אחד הדברים היחידים בערך שבאמת עוזרים לתינוקות וילדים מצוננים זה אינהלציה עם מי מלח. אבל לכו תעשו לתינוק אינהלציה – בהצלחה עם זה באמת. מאחר וכבר חודש שאינהלציות אלו הם חיי, לא היתה מאושרת ממני כשקיבלתי לידי מכשיר אינהלציה אולטראסוני AceWin – מכשיר שאשכרה אפשר לעשות אתו אינהלציה לתינוקות קטנים ולהישאר בחיים.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

נתחיל בזה שמדובר במכשיר שהוא לא טנק. ולא רק שהוא לא טנק הוא גם לא מתחבר לשום דבר – הוא נייד, ללא צינורית וללא הצורך להיתקע ליד תקע חשמלי. הוא גם לא טנק במובן הזה שהוא פשוט לא מרעיש. הוא שקט ממש. הוא לא מפחיד אף אחד, לא אותי בכל מקרה, ובעיקר, לא את הקטנטנים. לפניו תמיד הכרתי מכשירי אינהלציה מרעישים, מלחיצים ובאמת לא יעילים מהסיבה שתינוקות בוכים מזה. עם המכשיר הזה אתם יכולים לעשות לתינוק אינהלציה גם בזמן שהוא ישן בלי לחשוש להעיר אותו. אבל השוס הגדול הוא שאפשר לעשות לו את האינהלציה גם כשהוא ער!

המכשיר פועל באמצעות טכנולוגיית ממברנה שמאפשרת שאיפה מהירה ויעילה והוא פשוט ביותר ונוח ממש לשימוש. סט האביזרים שמגיע אתו כולל: מסיכה למבוגרים, מסיכה לילדים, מחבר למסיכה ופומית. בזכות העיצוב המיוחד שלו הוא בעל מרחב רחב להפעלה בהטיית זווית של 45 מעלות. בנוסף, הוא מערפל את החומר במהירות – עוד פרט ממש חשוב עם תינוקות, ובכלל עם ילדים – זה לא נמשך שנה. והוא כמובן באישור משרד הבריאות.

מכשיר אינהלציה אולטראסוני AceWin
מכשיר אינהלציה אולטראסוני AceWin

ילדים גדולים יותר יכולים גם להחזיק אותו לבדם כי הוא קומפקטי ונגיש, ולא יודעת מה עם הבייבי שלכם, המשתוללת שלי כל פעם מחדש מושכת את הצינורית ותולשת אותה מהמקום. במכשיר הזה אין בעיה כזו גם כי אין לו צינורית וגם כי הוא ממש קטן.

וכידוע, נזלת היא לא רק קטע של חורף. כי האביב שמתקרב אלינו, או לפחות נדמיין שכך, יביא אתו לא רק פרחים מלבלבים ושמש כיפית. אלא גם לא מעט אלרגיות וצינון. וגם הקיץ. ואז בסתיו. בקיצור – המכשיר הזה ישנה לכם את החיים בשנים הקרובות.

מכשיר אינהלציה אולטראסוני AceWin, לפרטים נוספים על המוצר או לרכישה לחצו כאן.


*הכתבה נכתבה בשיתוף חברת דין דיאגנוסטיקה.

תוכן מקודם   תגיות: דין דיאגנוסטיקה
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט