יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"הריון זה השיעור הטוב ביותר שגבר יכול לקבל"

ג'וש סטריטר, אב לעתיד פרסם השבוע פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, שהפך מהר מאוד ויראלי, וצבר כבר למעלה מ-60 אלף חיבובים ומעל 30 אלף שיתופים. בפוסט הוא מסביר למה הריון הוא השיעור הטוב ביותר שהוא קיבל עד כה, ולמה כל כך חשוב שבן הזוג יתמוך באשה בתקופה הזו.

"הריון זו החוויה הכי טובה שהיתה לי. זה לימד אותי כל כך הרבה דברים שחשבתי שכבר ידעתי, זה מעורר בך תסכול, כעס, אהבה, אכפתיות יותר ממה שהיה בך אי פעם, סבלנות וכבוד. יש לי היום ראייה שונה לחלוטין על הריון, זה כל כך הרבה עבודה, אבל גם כזו שמחממת לך את הלב. כל שניה שווה את זה, זה לחלוטין השתלט על ארוסתי והשתלט לה על הגוף, ועם כל המתח, הריצות לשירותים והבחילות, נשים נהיות פגיעות, רגישות יתר, עייפות והן לא יכולות להסביר למה, אבל כאן אתה נכנס לתמונה, גורם לה להרגיש שזה בסדר לבכות, להתרגז, לכעוס ולצחוק על שום דבר ולתת לה להרגיש שהיא חתיכת מלכה.

כי היא יוצרת חיים וזה כל כך מעניין ומדהים בעיני. אתה צריך לגרום לה לחייך בכל יום כי הראייה שלה כרגע על עצמה משתנה, ההרומונים שלה משתוללים במהירות, היא עולה במשקל והיא חושבת שזה עושה אותה פחות יפה, כשבמציאות היא הרבה יותר יפה מתמיד ככה. כאב לעתיד אני לגמרי יכול להגיד שזה השיעור הכי טוב לחיים, ותהיה שם בכל פעם שהיא צריכה אותך, ותהיה האבא ובן הזוג הזה שאוהב אותה ומזכיר לה כמה היא יפה וכי זו החוויה הטובה ביותר שעברת ולמדת ממנה כל כך הרבה.ועל כל הדבר הזה שאתן הנשים עוברות, אני מכבד אתכן ויש לכן את הקול שלי. יש לי ראייה שונה על הריון עכשיו שאני עובר אחד כזה. זהו בהחלט השיעור הטוב ביותר שגבר יכול לקבל".

Untitled

 

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
צפו: מפלצות נראות ומתנהגות כרגיל
צפו: ההפתעה שחיכתה לאישה הזו בבדיקת האולטרסאונד
הסיפור קורע הלב שגרם לאמא הזו לקפוץ לעריסה
אף אחד לא רצה את התינוקת הזו, חוץ מאשה מופלאה אחת

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180