יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"הצלקת הזו מוכיחה שאני חתיכת אמא"

זרה לא תבין זאת, אבל רק מי שעברה קיסרי יודעת במה מדובר. יש את אלה שאומרים "טוב זה ניתוח, לא בדיוק לידה", אז לכל המצקצקים הנה badassmama שיש לה משהו להגיד על זה. וכן, באנגלית זה נשמע יותר טוב.

"בשבועות האחרונים שלפני הלידה של אלכסה, פחדתי. פחדתי פחד מוות מהניתוח הזה. פחדתי מהצלקת ומההשפעות ארוכות הטווח שיהיו לה על הגוף ועל הנפש שלי. פחדתי שארגיש לקויה, כאילו לא באמת ילדתי אותה. כל כך הרבה פחדים שונים התערבבו, אבל כל כך הרבה אמהות אמרו לי שהכל יהיה בסדר. וזה באמת בסדר. אני לא מרגישה כאילו נלקחה ממני חוויית הלידה ולא עשיתי מספיק. הצלקת הזו מוכיחה שאני חתיכת אמא (המקור באנגלית זה נשמע טוב יותר כמובן: "אני מרגישה כמו badassmama") זו לא היתה החלטה קלה עבורי לעבור ניתוח. זה דחף אותי לעשות עבודה על עצמי, לפתוח את הראש שלי, לוותר על הציפיות שלי למושלמות. היה לי כל מה שרציתי במהלך הלידה שלי. עור לעור בחדר הניתוח, ראינו את הלידה של הבת שלנו (בעצם את הוידאו של זה), בעלי חתך את חבל הטבור, והכי חשוב, התינוקת שלנו היתה יפה ובטוחה והרופא שלי כיבד כל החלטה שקיבלנו. לא יכולתי להיות יותר גאה בצלקת הזו. לא יכולתי להיות יותר גאה בעצמי. וכל הפחדים הטיפשיים האלה נעלמו ברגע שהבנתי שיש לי את התינוקת שהצפללתי שתהיה לי ואת חווית הלידה שקיוויתי לה".

The last few weeks leading up to Alexa's birth, I was scared. I was terrified of this surgery. I was afraid of this scar and the long term effects it would have on body and my mind. I was worried I would feel inadequate, like I didn't give birth to her. So many different fears lingered, but SO many other mamas told me, it would all be okay. And it is. I don't feel as if I was robbed of a birth or like less of a bad ass. This scar proves that I am indeed a #badassmama! This surgery was not an easy decision for me. It pushed me to educate myself, to open my mind, to let go of my perfect expectations. I had everything I wanted during my birth. We had skin to skin in the OR, we saw our daughter being birthed(actually have the video of it), my husband cut the umbilical cord, they delayed cord clamping and most importantly, our baby was safe and beautiful and my doctor respected every decision we made. I couldn't be more proud of this scar. I couldn't be more proud of myself. And all those silly fears disappeared as soon as I realized, I was having the baby I prayed for and the birth experience I hoped for. 🌿✌🏼️#csection #csectionmom #csectionrecovery #mamaoftwo #peacewithbirth #birthofmama #stopcensoringmotherhood #4thtrimesterbodiesproject #postpartum

A photo posted by r a q u e l (@mrsfitmom_) on

מתאוששות:

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט