יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

הפגה שכובשת את הרשת בגיל חמישה ימים בלבד

פרייה וינג' כבר בת שנתיים, אבל תצלום שלה כפגה, בגיל חמישה ימים, כובש בימים אלה את הרשת, ומעניק תקווה להורים לפגים ברחבי העולם.

התמונה שצולמה כשפרייה היתה פגה בת חמישה ימים ששקלה קילו שבע מאות בלבד, שותף על ידי אמה של פריה, לורן, בדף הפייסבוק "לידה ללא פחד" במטרה לחזק הורים אחרים לפגים, בימים הקשים שלאחר הלידה ובשעות הארוכות במחלקת טיפול נמרץ פגים.

צילום: facebook
צילום: facebook

"בעלי היה בעבודה וצילמתי תמונה כדי לשלוח לו, ובמקרה תפסתי אותה מחייכת חיוך ענק! כשראיתי את זה בקושי יכולתי להאמין! מיד זו הפכה להיות התמונה החביבה עלינו", אמרה לורן וינג'. , והוסיפה שבימים ולילות (אותם העבירה בטיפול נמרץ פגים) בהם הרגישה בודדה, די היה במבט בתמונה כדי להעלות חיוך על פניה ולהזכיר לה שהכל יהיה בסדר.

תמונתה של פריה שותפה בשמונה באוקטובר. מאז פרצופה המחייך זכה לקרוב ל-320 אלף צפיות ולמעלה מ-50,000 שיתופים. בתגובות, שיתפו הורים רבים אחרים תמונות של ילדיהם שנולדו פגים.

בפוסט המקורי נכתב כך: "זוהי בתנו הראשונה בגיל חמישה ימים, במשקל קילו שבע מאות והיא מאושרת להיות בחיים. זו היתה תמונה שנהגתי להתבונן בה תכופות כדי לצלוח את העליות והמורדות בטיפול נמרץ פגים. החיים יקרים מפז".

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960