יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

הסיבה העצובה שהאמא הזו תרמה מעל 300 ליטר של חלב אם

כשאיימי אנדרסון התאבלה על בנה ברייסון שנולד ללא רוח חיים בשבוע ה-20 להריונה, היא חשבה לעצמה, יש לי המון חלב עכשיו, אני צריכה להחליט מה לעשות אתו. בניגוד לרופאים שהמליצו לה לא לעשות זאת, היא החלה לשאוב באופן קבוע. כשהיא בקשה מהמעסיקים שלה שיתנו לה זמן שאיבה בעבודה, היא קבלה את התגובה המתחשבת הבאה: "התינוק שלך מת". הם אמרו לה ששעת ההנקה לפי החוק לא חלה על אימהות שכולות. אנדרסון עזבה את החברה והחליטה להילחם בחוק היבש. "זה לא משנה אם יש לך תינוק ביד. הייתי אמא עם חלב אם וגם אלי צריך להתייחס", ספרה לTODAY.com.

לזוג אנדרסון שני ילדים בני 8 ו-2, ומיד אחרי הלידה השקטה שעברו איימי החלה לשאוב. איימי כבר עברה 3 הפלות בשנים האחרונות, אבל אחרי שכבר החזיקה את ברייסון, הרגישה לדבריה חיבור עז שגרם לה לחליט לשנות משהו בעולם בעזרת זה, "זה היה היעוד של ברייסון בחייו הקצרים ואני מתכוונת לאמץ את זה ללבי".

היא מצאה בשאיבה משהו ממש מנחם לאחר הטרגדיה שעברו. "זה היה הזמן שלי עם המלאך שלי", היא מספרת. אחרי ששאבה 8 חודשים היא תרמה 92 גלונים של חלב אם. בליטרים זו כמות של מעל 300 ליטר!

בניסיון להילחם בחוק אנדרסון מתנדבת כרגע בבנק חלב אם ולומדת יעוץ הנקה במקביל. "אנשים מפחדים לדבר לידי על ברייסון, ולא מבינים שהייתי צריכה את ההכרה הזו. אנחנו מדברים עליו כל יום, והיום הוא גורם לי לחייך".

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט