יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

הסיבה המגוחכת שבגללה לא ניתן להאשים את מי שהתעלל בתינוק הזה

הפוסט הבא כבר הפך לויראלי, מעל ל-300 אלף איש שיתפו אותו בימים האחרונים, וכנראה שיש לכך סיבה. לפי הנאמר, הילד בן השנה של כותב הטקסט, עבר העתללות והוכה על ידי הבייביסיטר שלו, והסיבה בגינה אל ניתן להאשים את האדם שעשה זו, היא אחת המגוחכות ביותר. תרגמנו לכן את הפוסט:

"אני בדרך כלל לא משתף עיניינים פרטיים ומשפחתיים כי אני לא צריך את תשומת הלב. אבל הפעם זה שונה. לפני חודשיים, אם לא יותר, הילד בן השנה שלי הוכה בצד הימני של הפרצוף שלו על ידי הבייביסיטר שלנו (מבלי לפרסם שמות) עד לנקודה בה רופאים רבים (שלמעשה הראו לנו טביעות אצבעות) וחוקר אמרו לנו שהוא יכל למות מזה.

אחרי כמה ימים אם לא שבועות בהם דעתי היתה מוסחת בעבודה שלי (עבודת מכירות לפי עמלות ומקור ההכנסה היחיד) קבלנו הודאה על ידי המתעלל/ת שהם עשו זאת. עדיין האדם הזה לא נעצר כי היו צריכים לבנות תיק נגדו ושהמושבעים ימצאו אותו אשם לפני שהוא נאסר. פרט שולי אם אני לא טועה (אם הייתי מכה מישהו בפרצוף אז השוטרים היו עוצרים אותי מיד). אחרי חודשיים של המתנה גילינו שההאשמות בוטלו כי בן השנה שלי לא יכול להעיד ולדבר על ההתעללות שעבר או להראות שכאב לו ושהאדם הזה עשה לו זאת בכוונה. אני כל כך רותח שאני לא מקלל ומאיים בתקוה שזה יהפוך לויראלי. אני את החלק שלי עם אלוהים עשיתי והעצות שלכם לא עוזרים לי לנקמה שלי.

תעשו את חלקכם יש לכם יכולת מילולית וראיות שכוללות טביעות אצבעות! הרי אדם מת לא יכול להעיד מי הרג אותו ותינוק לא עומד בסטנדרטים האלה כי הוא אינו יכול לדבר?? אז גם לא גופה. זה פשוט חילול הקודש. חיכיתם חודשיים כדי להגיד לנו את זה??? משהו צריך להיעשות. אף אחד לא יכול פשוט להרביץ לילד ולהתחמק מכך כי הילד לא יכול להגיד זאת באופן ורבלי. מאוד יעזור לנו אם תוכלו לשתף או לתייג גורמי חדשות רלוונטיים".

Untitled

לפוסט המקורי לחצו כאן.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180