יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

הנקה בציבור: פעם אף אחד לא עשה מזה כזה סיפור

בימים אלה ממש מצויין ברחבי העולם שבוע ההנקה הבינלאומי. לא מעט אנשים עדיין מצקצקים ולא מבינים מדוע צריך לציין הנקה בשבוע מיוחד. לא מעט אנשים עדיין לא מבינים מדוע נשים מיניקות עדיין צריכות לדבר על ההנקה ולהתרגז כשמעירים להן. לא מעט אנשים לא מבינים מדוע אימהות רבות לא מכסות את ילדיהן בזמן ההנקה.

פוסט שעלה השבוע לרשת, מציג סדרת תמונות נפלאה של הנקה בציבור, ומדבר בדיוק על כך. הנה עיקריו: "כאשר אנשים אומרים כי הנקה בציבור ללא כיסוי זה דבר חדש. אז לא, לא זה לא, אני מבטיחה. זה לא היה עד המאה ה -20 כי הנקה פתאום החלה להיראות באור שלילי.

נראה כי הנקה בציבור זה בכלל לא אישיו באמריקה הקולוניאלית, ואמהותינו היו אמורות לשמור על משק בית עסוק, שכלל האכלת התינוק, והנקה בשוק או בשטחים ציבוריים אחרים ולא היתה שום סיבה לסערה. הנקה היתה הדרך היחידה להאכיל תינוק, אם על ידי האם הטבעית או על ידי מיניקה אחרת. הפוריטנים האמינו כי השדיים נוצרו על מנת להזין את הילדים, והם עודדו נשים להניק את תינוקותיהן. הנקה בפומבי היתה דבר שבשגרה, כי הן חיו בחברה שתמכה בהנקה.

יש הרבה סיבות שאמא לא יכולה להתכסות בזמן הנקה. לתינוק לא נוח, הוא שוב ושוב מסיר את הכיסוי, או בוכה. זה יכול להיות חם מדי, ואף אמא לא רוצה שלילד שלה יהיה חם מדי והוא יזיע".

בהמשך מציינת כותבת הפוסט את החוק הרשמי, לפיו, "אישה יכולה להניק את הילד שלה בכל מקום בבניין הפדרלי או על רכוש פדרלי, אם האישה וילדה מורשים להיות נוכחים במקום".

איכשהוא בשנת 2018 עדיין לא חסרים כאלה שמתרגשים מהנקה בציבור ואף מעירים ומזיזים אימהות עם תינוקות אשר מאכילות את ילדיהן מבית קפה או חנות. אז צפו בתמונות, כך זה היה נראה בעבר, וכך זה צריך להיראות תמיד. אז מי חי בחברה שמרנית יותר אנחנו או הנשים בתמונות הללו?

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט