[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות חופרות
חופרות

המתנות שתרצי לקבל או להחליף

מאת: חופרות
29.6.2014        

כל הבית מתנות, מתנות. איזה כיף. כן, לא ישנת כבר יותר מדי לילות, חתכו לך ויש מצב שאת עם טחורים, אבל כבר בשבועות הראשונים הבית יתמלא במתנות. מהבנות בעבודה, החברות, המשפחה ואפילו כמה חברים של ההורים שמעולם לא פגשת.

מתנות אחרי לידה הן בדרך כלל מאוד קבועות. ממקום העבודה או ממקום רשמי כלשהוא אחר שאת משתייכת אליו, סביר שתקבלי חבילת לידה מעוצבת שמכילה בדרך כלל חיתולי בד, שמיכה, גרביים ואיזו חולצה בצבע כחול או ורוד. הבעיה במתנה הזו היא שכמעט תמיד תקבלי אותה כבר לבית החולים, כשאת עוד צעירה ותמימה וכל הנראה תפתחי אותה. לפעמים יהיה מדובר בעסקה נחמדה במיוחד. קודם כל מדובר בשמיכות שימושיות ביותר: לרוב הן יהיו דקות ומבד נעים. מה גם, שלעולם אל תזלזלי בחיתולי טטרה מעכשיו, בטח לא בענקיים היפים האלה. הם סופר שימושיים. זכרי זאת. ובכל מקרה, אין הרבה מה להתעכב על המתנה הזו, כי כפי שציינו כבר קודם, את בכל מקרה תפתחי אותה.

עוד מתנה שועדי עובדים אוהבים לתת היא שוברים. והרי לא חסרות רשתות ליולדת. האמת, מתנה שלעד תהיה שימושית.

friends_rachel_with_breast_pump

משפחה מורחבת וחברים של ההורים: לרוב יקנו לך בגד או צעצוע, תמיד מרשת גדולה או מוכרת. עשי לעצמך טובה, באחד מטיולי העגלה שלך קחי לך פתקי החלפה. תמיד יהיה לך מה לקנות שם בהמשך. בין אם זה בגדים שיהיו להם שימוש ליותר משבועיים ובין אם צעצועי התפתחות שבאמת תחשקי בהם.

המשפחה הקרובה: לרוב תקנה לך משהו גדול ולפעמים אף מאוד שימושי. זו יכולה להיות "אוניברסיטה" (אם את עוד לא מודעת למה הכוונה אל דאגה, תוך יומיים תשחי בכל המושגים), בימבות ואופני תלת אופן, סלקל, משטח פעילות, תיק עגלה או כל מיני צעצועים גדולים במיוחד. עשי לעצמך טובה, בדקי קודם האם את יכולה להשאיל חלק מהדברים מחברות. אוניברסיטה לדוגמה, אביזר נחמד ושימושי לאיזה שלושה חודשים (ואצל תינוקות מסוימים לשלושה ימים). נסי להשאיל לפני שאת פותחת אותה.

החברות הקרובות, בעיקר כאלה שכבר ילדו, יתחכמו ויקנו לך מזרן פעילות סופר יפה (אל תזלזלי בזה), ואם הן ממש חברות הן תלכנה על האופציה של לקנות מתנה לך. לך, שילדה הרגע ומגיע לה הטוב ביותר. איזה יום ספא מפנק, ארוחה זוגית במסעדת יוקרה ואולי אפילו איזה שובר. לא לשילב, לא לסופר פארם אלא סתם לזארה.

 

בואי להתפנק קצת. עלינו

 

 

חופרות   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?