יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

אשה שילדה במטוס קיבלה הפתעה לא נעימה מחברת התעופה

מטוס, אשה הרה, צירים ורופא בקהל – נשמע כמו סצינה מבוימת של סרט הוליוודי סוג לא משהו, אבל האמת שכל זה קרה השבוע ממש בחיים האמיתיים על טיסה מבאלי ללוס אנג'לס. היולדת, אשה מטייואן אשר קבלה צירים במהלך הטיסה ו-8 שבועות לפני הזמן המשוער, היתה על המטוס לבדה וילדה במטוס. הטייס בקש רשות לבצע נחיתת חירום באלסקה די מהר מהרגע שהבינו כי האישה עומדת ללדת, אך הלידה התרחשה בדיוק 30 דקות לפני הנחיתה.

אחד הנוסעים צילם את רגע הלידה (אל דאגה, רואים רק את התוצאה ולא את התהליך), כל צוות המטוס התגייס למשימה וסייע בהולדת התינוק. האם והתינוק הטרי הובאו מיד אחרי הנחיתה לבית החולים המקומי באלסקה בליווי צוות רפואי, ונמסר כי לשניהם שלום.

רק שכאן לא ממש מסתיים הסיפור. חברת התעופה "צ'אינה אירליינס" פחות התרגשה מהארוע המדהים הזה וכעת היא דורשת מהנוסעת 21 אלף אירו. שמעתם נכון. זאת, כי לטענת חברת התעופה, אותה יולדת לא ספרה כי היא בהריון כאשר רכשה את כרטיס הטיסה, כשם שאמורים לעשות לפי חוקי החברה. כשחברת התעופה העבירה את דרישת התשלום לאם, היא סרבה לשלם, מה שגרם להתערבות גורמי השלטון בבייג'ין. שר התחבורה והתקשורת של טייוואן נאלץ להתערב וקבע כי המקרה שכלל נחיתת חירום ועיכוב של הטיסה, אכן גרם לעלות הנדרשת וכי האם מחויבת לשלם.

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך:
צפו: ילדה באוטו והאב תיעד הכל
בהריון התייחסו אלי כאילו יש לי מפלצת בבטן
אלילות ההנקה: התמונות שחייבים לראות
תמונות הניו בורן המיוחדות ביותר שראיתם
כך נראות אמהות אחרי לידה

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960