יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

הברכה של מארק צוקרברג לבתו השניה הצליחה לרגש מליוני איש

אז אמנם כבר ספטמבר ואוגוסט נולדה באוגוסט, לפחות בסופו, אבל הברכה שכתבו מארק צוקרברג ופריסליה צ'יין לבתם השניה, היא אחת המרגשות ביותר. מעל 2 מיליון איש כבר חיבבו את הפוסט של האיש עם הכי הרבה חברים בפייסבוק. לא יודעות מה אתכן, אבל אנחנו נמסנו. הנה הפוסט המלא:

"פריסליה ואני שמחים כל כך לקבל את בתנו החדשה, אוגוסט. כתבנו לה מכתב על העולם שאנחנו מקווים שהיא תגדל בו, וגם שאנחנו מקווים שהיא לא תגדל כל כך מהר.

אוגוסט היקרה,
ברוכה הבאה לעולם! אמך ואני כל כך מצפים ונרגשים לראות מי תהיי כשתגדלי.

כשאחותך נולדה, כתבנו מכתב על העולם שקיוונו שהיא תגדל בו, ועכשיו גם את – עולם עם חינוך טוב יותר, פחות מחלות, קהילות חזקות יותר ושוויון גדול יותר. כתבנו כי עם כל התקדמות המדע והטכנולוגיה, הדור שלך צריך לחיות חיים טובים יותר משלנו באופן משמעותי, ומוטלת עלינו האחריות לעשות את החלק שלנו כדי שזה יקרה. למרות שלרוב כותרות בעיתונים נוטות להתמקד במה לא בסדר, אנחנו עדיין מאמינים שהמגמות החיוביות הללו ינצחו. אנחנו אופטימיים לגבי הדור שלך והעתיד.

אבל במקום לכתוב על ההתבגרות, אנחנו רוצים לדבר על הילדות. העולם יכול להיות מקום רציני. לכן חשוב להקדיש זמן לצאת ולשחק.

את תהיי עסוקה כאשר תגדלי, אז אני מקווה שתקדישי זמן כדי להריח את כל הפרחים ולשים את כל העלים שאת רוצה בדלי שלך עכשיו. אני מקווה שתקראי את הספרים האהובים עליך של ד"ר סוס כל כך הרבה פעמים שכבר תתחילי להמציא סיפורים משלך על הויפר של ויפ. אני מקווה שתרכבי על הקרוסלה עם מקס עד שתאלפי כל סוס צבעוני. אני מקווה שתרוצי הרבה סביב הסלון שלנו ובחצר. ואז אני מקווה שתנוחי הרבה. אני מקווה שאת תינוקת שיודעת לישון מצוין. ואני מקווה שגם בחלומות שלך תוכלי להרגיש כמה אנחנו אוהבים אותך.

ילדות היא קסומה. את תזכי להיות ילדה רק פעם אחת, אז אל תבזבזי את זה בדאגות רבות מדי לגבי העתיד. יש לך אותנו בשביל זה, ואנחנו נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי לוודא שהעולם יהפוך למקום טוב יותר עבורך וכל הילדים בדור שלך.

אוגוסט, אנחנו אוהבים אותך כל כך ואנחנו כל כך נרגשים ללכת להרפתקה הזו איתך. אנו מאחלים לך חיים של שמחה, אהבה ואת אותה תקווה שאת נותנת לנו.
באהבה,
אמא ואבא".

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960