יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"תפסיקו לרחם על הבת שלי"

עם יד על הלב, מה הדבר הראשון שאתן חושבות עליו כשאתן רואות את התמונות של הילדה המהממת הזאת? אז הדבר הזה שישר עולה לכן לראש, זה הדבר הראשון ששואלים את קייטי קראנשואו כשרואים את הבת שלה.

אז קודם כל כדאי לדעת שאין שום דבר פגום או לא בסדר בצ'רלי קייט הקטנה. יש לה סימן לידה בולט על פניה, שהוא גם חלק ממי שהיא. הסימן הוא בעצם גידול של כלי דם (לא גידול במובן הנוראי ההוא), ודבר זה התרחש כבר במהלך ההריון, כשהמערכת הוסקולרית של צ'רלי התפתחה. הגידול מוגדר כקוסמטי בלבד, וצ'רלי לוקחת מדי יום תרופות כדי למנוע את גידולו והתפשטותו בשאר הפנים.

בשביל משפחתה של צ'רלי, אין לה "צד טוב", ואמה, שהיא גם בלוגרית פעילה, ובעלת הבלוג twelveandsix, פועלת רבות ברשת כדי לשנות את התודעה "הרגילה" שלנו ולהראות שצ'רלי היא ילדה רגילה כמו כל הילדים, ובמקום להסתיר או להתחבא מאחורי הסימן שלה, היא אפילו מראה אותו כמה שיותר בעמוד האינסטגרם שלה, שנועד בדיוק בשביל זה. כל התמונות של צ'רלי, מלבד העובדה שהן פשוט מדהימות, לא מנסות להסתיר שום דבר ואם מתעלמים מהסימן, מדובר בעוד ילדת אינסטוש מהממת במיוחד. "הפנים המלאות שלה הן צ'רלי שלי, וזה ממש לא משנה איך הן נראות", כותבת אמה בבלוג. "אז עצרו את הרחמים, היא ילדה בריאה ובורכנו בה. הסימן שלה הוא חלק ממי שהיא, כמו הנמשים שיש לה על הזרוע. אין צורך שתזכירו את זה, ואתם לא צריכים לקוות בשבילנו שזה יעלם".

עוד היא מוסיפה: " זה חלק מהיופי המיוחד שלה. יכול להיות שלעולם זה לא יעלם, ונחשו מה? זה לא חייב להיעלם. אני ממש מעדיפה שנדבר על ההישג ההתפתחותי האחרון שלה, על החיוך המדהים שלה או על כמה שעיניה משגעות. אנחנו לא צריכים לדבר על זה כל פעם כשאתם מסתכלים עליה. צ'רלי היא צ'רלי וזה חלק ממי שהיא. לא צריך כל הזמן לנתח את זה, להעביר ביקורת או לשאול על זה שאלות".

עוד היא כותבת בבלוג שהיא לא כועסת על אנשים שמסתכלים ושואלים, "זה טבעי" היא אומרת. אבל בכל הפעילות שלה ברשת, בין אם בבלוג או באינסטגרם, היא מנסה לשנות קצת את התפיסות הקבועות שלנו לגבי כל דבר ששונה מהרגיל.

Happy March! We are definitely feeling Springy today. Maybe a visit to the park is in order. ?

A photo posted by k a t i e • c r e n s h a w (@katiemcrenshaw) on

 

A day in the sixties. ☀️

A photo posted by k a t i e • c r e n s h a w (@katiemcrenshaw) on

More brother photo bombs. ??

A photo posted by k a t i e • c r e n s h a w (@katiemcrenshaw) on

 

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
צפו: הדברים המוזרים שכל ההורים הטריים חוששים מהם
צפו: התאומים שימיסו לכם את הלב
בטח היא רק יושבת כל היום ורואה טלוויזיה, לא?
צפו: כשהורים סטרייטים מגלים מה עובר על הורים חד מיניים

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180