יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

האמא שהצחיקה את הרשת בטירוף מציגה: 20 דברים שכל אשה חייבת לדעת אחרי ש"הוציאה" תינוק

אז כפי שאתן כבר יודעות, מספרים זה משהו שאנחנו מאוד אוהבות. זה עושה לנו סדר הרשימות הללו, וכשהן מצחיקות זה פשוט עושה לנו הכי טוב על הלב. בקי פופ, אמא טריה ובעלת עמוד פייסבוק המתאר את מסעותיה כאחת כזו, העלתה לרשת פוסט המתאר 20 דברים שכל אשה אחרי לידה צריכה לדעת. או כפי שהיא קראה לזה – "20 דברים לדעת אחרי שרק הוצאת תינוק החוצה". מה שהפך את הפוסט לכל כך ויראלי הוא הכנות, והדברים הפחות טריוויאליים שהיא מתייחסת אליהם.

תרגמנו לכן חלקים מהפוסט:

1. הכאב שאחרי. כאב. אחרי. מי ידע? כשאלוהים יצר אותנו כך שנביא ילדים, הוא באמת דפק אותנו…

2. הפיפי הראשון שלך. קחי איתך כד ונסי לקלוע לתוכו כאילו שהיית כוכבת פורנו בחלק מאוד מטריד. זה עוזר.

3. הקקי הראשון שלך. אל תיבהלי. את לא יולדת עכשיו עוד תינוק. זה פשוט מרגיש ככה.

4. התינוק שלך נראה מוזר. כמו … באמת מוזר. כולם יגידו "אוי כמה חמוד / תינוק כזה יפה" אבל לכם זה יראה כמו סבא זקן סגול ללא שיער ועור דבוק ומקומט.

5. האיברים התחתונים שלהם זה אחד הדברים הכי מגוחכים בהתחלה.

6. הקקי הראשון שלהם הוא לא באמת קקי. זה זפת.

7. המקלחת הראשונה שלך תהיה כמו סצנה מתוך הסרט קארי. זה נורמלי. את תרגישי הרבה יותר טוב אחרי המקלחת, כאילו שטפת את כל חטאייך כרגע (אם התינוק נולד מחוץ לנישואים בכל מקרה ….).

8. מיילדות הן כמו תינוקות. כשתרימי את שלך הם יקחו אותו ללא כל התראה מוקדמת, יסחטו לו את האשכים, יעסו את הבטן, יגעו לו בפנים כל כך הרבה שלך זה כבר יראה כאילו התינוק שלך עבר כרגע בוטוקס.

9. התינוק שלך שונא אותך. זה לא בכי. ככה הוא מתקשר עם השטן כדי להרוס לך את התכניות. ברצינות – הוא לא באמת שונא אותך. זה אולי נראה ככה כי בשניה שאת נשארת אתו לבד הוא מתחיל לבכות ולהשאיר אותך ערה כל הלילה.

10. את המילה חלב תגידי יותר ממה שאי פעם אמרת בחיים שלך. והרעיון של אדם זעיר מוצץ לך את הפטמות כאוות נפשו פתאום הופך למציאות. ברגע זה, את תרגישי כמו אמא ראויה בפועל.
ופרה.

11. יש אנשים בבית החולים שיכולים להריח את הפגיעות שלך. הם יצלמו את התינוק שלך בתמונות מדהימות ואז ידרשו על זה 50 מיליון פאונד.

12. האוכל של בית החולים כל כך גרוע שאנשים יעדיפו לסבול מכאבים בבית מאשר לאכול "פודינג אפרסק".

13. זה מפליץ. זה מגהק. זה משהק. זה משמיע רעשים מוזרים בזמן השינה שגורמים לך לחשוב שאת הולכת להתעורר ולראות את צ'אקי בסיחרור ראש. את בעיקר מקווה שאנשים יודעים שזה התינוק ולא את.

14. כל מי שאת מכירה ירצה להגיע לבית החולים לבקר אותך. אנשים מתלהבים יותר מדי מביקור חולים. הם מרגישים VIP כשהם מגיעים למחלקה. את כל כך מסטולה מתרופות כרגע שלנהל שיחה עם מבוגרים זה כמו לסנן קמח עם רשת דייגים.

15. הבטן שלך כרגע היא כמו בלון שלאט לאט יוצא לו האוויר והוא מרחם על עצמו.

16. הם רוצים אותך על אמצעי מניעה מיד. צוות בית החולים יגיע לדבר איתך על כמה פוריה את עכשיו ואיך את צפויה להיכנס להריון שוב. הם שוכחים שכרגע הדבר האחרון שאת רוצה זה לראות פין שוב פעם.

17. הכל כועס. המוח שלך כועס, העיניים כועסות, הבטן שלך, שלפוחית ​​השתן שלך, הישבן שלך. הנרתיק שלך לא כועס. הוא f @ & רותח. תני לו קצת זמן להירגע אבל כרגע, את והוא לא חברים.

18. אנשים שואלים אותך אם החלב שלך הגיע, ואת עדיין מצפה איכשהו שמישהו בתחפושת רוקד ואלס יכנס מבעד לדלת, ישאר איתך לנצח, ויושיט לך חלב כפי וכאשר התינוק שלך צריך את זה. בפועל ב-3 ימים הראשונים, הציצים שלך ידלפו כאילו הם שכחו שהם שדיים ועכשיו הם מאמינים שהם ממטרות בגינה.

19. הם רוצים שתלכו הביתה בהקדם האפשרי. את תופסת מקום במיטה ואת צריכה ללכת. אז אל, עד שתהיי מוכנה. קבלי את כל העזרה והייעוץ שאתם צריכים לפני שאתם הולכים הביתה. כי ברגע שאתם בבית, התינוק מצפה שתדע בדיוק מה אתם עושים.

20. להפסיק לדאוג. את לא סופרוומן. אין דבר כזה רגיל, ואין דבר כזה מושלם. את נורמלית ואין שום דבר שאת לא יכולה לעשות.
חוץ מלישון.
את זה את לא יכולה לעשות יותר.

והנה הפוסט המלא:

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


צ'ארלי בננה 180_960