יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

האם לא יכלה להניק, וחמש נשים התנדבו להניק לה את הילד

רוניה וינדבק, לא יכלה להניק את התינוק שלה, ריו, בן ה-11 חודשים, מאחר והתאשפזה בבית החולים וקבלה תרופות חזקות נגד כאבים. היא כתבה פוסט בפייסבוק בו היא מספרת על מצבה ומספרת כי ריו מסרב לקחת בקבוק ומבקשת מנשים מניקות שיתנדבו לעזור לה ולבוא להניק את בנה. חמש נשים שונות וזרות לה, הגיעו לבית החולים וסייעו לה והניקו את ריו.

"כשהוא הונק על ידי האישה הראשונה שהגיעה הוא הסתכל עלי, כאילו ביקש אישור, הרגשתי את הלב שלי וחשתי הקלה גדולה", היא מספרת. "הייתי מפוצצת במורפיום בגלל הכאבים, וחיפשתי באופן טבעי מישהי שתאכיל אותו בצורה שהוא אוהב ורגיל. לעולם לא אהיה מסוגלת לבטא את ההערכה שלי לכל אחת מכן. אתן מלאכיות שבאו במיוחד להזין את בני. אני מלאת הערכה וכבוד למעשה שעשיתן עבורי".

Untitled

בפוסט אחר כתבה: "זכינו במלאך שבא להצלתנו. קבלנו כל כך הרבה תמיכה שהתרגשתי עד דמעות. אני לא יכולה לתאר עד כמה אסירת תודה אני, שהסופר אמא הזו שמחה להניק את הבן שלי כשלי לא היתה האפשרות. אני לגמרי המומה (ועוד אחת מהמלאכיות הללו באות אלינו מאוחר יותר להאכיל שוב את ריו בערב). יש בי כל כך הרבה כבוד עבור כל הנשים אשר הציעו היום לעזור ואפילו מבלי להכיר אותנו. צריך כל כל הרבה כוח וגדולה לעשות כזה דבר, ואני אסירת תודה ומעריכה את זה כל כך. התמיכה עבורנו הייתה מדהימה ואני כל כך שמחה שאנחנו, אימהות מניקות, מתאגדות ביחד, אפילו עד כדי כך".

2

מדהים כמה כוחה של הרשת גדול, וכל כך לא מובן מאליו כמה אימהות התנדבו מיד לעזור לרוניה.

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180