יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

האם זו האמא הכי רעה בעולם?

ג'יימי פרימאק סאליוון, אישיות בתעשיית הבידור האמריקאי, העלתה לעמוד הפייסבוק שלה פוסט ששגע את הרשת. בפוסט מספרת פרימאק שישבה במסעדה עם שלושת ילדיה בני 9,7 ו-5 שהזמינו גלידה. והנה הפוסט המלא:

"אז אני האמא הרעה ביותר בעולם. לקחתי את הילדים לגלידריה אחרי ארוחת הערב. הם הזמינו את מה שרצו וחיכינו בערך 5 דקות שיגיע תורנו. בחורה צעירה (בערך בת 17) הגישה לכל אחד מהם את הגלידה שלו. אף אחד מהם אפילו לא הסתכל עליה בעיניים. אף אחד מהם לא אמר תודה. לא לה, לא לי… אז חיכיתי. ספרתי עד 10.

בראש שלי כשהם כבר שקעו בתוך הגלידה שלהם, הבחורה הצעירה הסתכלה עלי (אולי כי היא חשבה שאני שומעת קולות) וראיתי את הילדים שלי יוצאים מהדלת. עקבתי אחריהם החוצה שם כשברוגע לקחתי להם את הגלידות מהיד והילדים שלי צפו בי באימה כשזרקתי את הגלידות לפח הקרוב. כל השלושה נכנסו להיסטריה. חיכיתי. בשקט. ברוגע. עד שהם הבינו שיש לי משהו לומר ואז הם השתתקו.

הסברתי להם שיום אחד, אם יהיה להם מזל, הם יעבדו בעבודה כמו של הבחורה הצעירה מהגלידריה. ושאני מקוה שאנשים יראו אותם. באמת יראו אותם. יסתכלו עליהם בעיניים ויגידו תודה. גילאים 8/7/5/ הם כבר גדולים מספקי  ואנחנו לא יכולים לא ללמד אותם נימוסים והתנהגות אנושית בסיסית.

אז היום אני האמא הכי רעה בעולם".

 

5

הפוסט שגע את הרשת, וזכה כבר למעלה מ-400 אלף חיבובים וכמעט 50 אלף שיתופים. הרבה תגובות קבלה פרימאק. חלקן ממש יצאו נגדה וחלקן אף חזקו את דבריה. הנה דיון עליה גם בתכנית של abc. מה אתן חושבות? האם היא הגזימה לגמרי, בכל זאת מדובר בילדים לא גדולים מדי, או שאולי היא צודקת?

 

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט