יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות מגזין
מגזין

דברים שמעצבנים את עינת צרפתי, מאז שהפכה לאמא

כפי שרובכן ודאי יודעות אנחנו מאוד אוהבות עמודי פייסבוק, בטח כאלה שמצחיקים אותנו, ויותר מזה – נותנים לנו השראה. אחד כזה הוא הדף המצליח, דברים שמעצבנים אותי, של עינת צרפתי, מאיירת בת 29, מתל אביב ואמא של רות, הידועה בכינוי בוטן (חוץ מהפרט הקטן והשולי, שהיא לא מגיבה אליו).

"דברים שמעצבנים אותי" חוגג כבר ארבע שנים. הוא התחיל כתרגיל בשיעור בבצלאל ואחרי הלימודים התגלגל לכדי עמוד פייסבוק. עינת מספרת לנו שההשראה אליו נמצאת ביומיום, שהוא תמיד מקור ההשראה המעניין ביותר. כמובן. "מאז שאני אמא נראה לי שאני יותר רגועה דווקא, אבל אני מניחה שזו התשישות. גם יש לי פחות זמן לחשוב על דברים מעצבנים, עד שאני מגיעה לחגור את רות בסלקל-זה בוודאות הדבר המעצבן בעולם-גם בלי תינוק מתפתל בפנים אי אפשר לסגור את הדבר הזה"!

איזה תגובות את מקבלת מעוקבים?
"תגובות לעמוד זה הכי כיף, האנשים שמזדהים (״כל כך נכון״), אלו שמזכירים עוד דברים להתיחסות וכמובן אלו שמעירים לי אם יש שגיאות כתיב למשל".

אנחנו מתות עליו הקונספט, מתי הוא יגדל לא רק לדף פייסבוק?
גם אני מתה שהעמוד יהיה יותר מדף פייסבוק אבל זה דורש מלא עבודה, וזה כל הכיף בעמוד, שהוא נטו בשביל הכיף ולא חלק מהעבודה ביום יום. אולי יום יבוא ואני אנסה איזה קיקסטארטר".

בינתיים הנה כמה דברים שמעצבנים את עינת מאז שהפכה לאמא:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 unnamed (1)

מגזין   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט