יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי, כללי
ויראלי

"אדיוט מי שלא מחסן"

התמונות הקשות האלה הן תמונות של אליה בן ה-11 חודשים שנדבק באבעבועות רוח. בתמונות נראה אליה סובל כולו מגירויים, פצעים והרבה שלפוחיות כואבות. בנוסף לכל אלה הוא גם סובל מזיהום שנגרם לו עקב המחלה. אז איך הוא נדבק? לפי אמו, קיילי ברוק, התשובה מאוד פשוטה – הוא חטף זאת בגלל הורים אחרים שבוחרים לא לחסן. כידוע, גיל 11 חודשים עדיין מוקדם לחיסון נגד אבעבועות. לרוב, תינוקות מוגנים בשנה הראשונה לחייהם בעזרת נוגדנים שהם מקבלים מהאם ואפילו עוד מהרחם, והמקרה של אליה הוא די נדיר, אך עם זאת אפשרי כמובן.

אמו, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט שכבר זכה לעשרות אלפי שיתופים בו היא מאשימה את מי שאחראי למה שקרה לבנה. זהו הפוסט שהיא כתבה:

"חסנו את הילדים שלכם אנשים…התמונות פה מראות לכם בדיוק למה…התינוק הקטן והמסכן שלנו שצעיר מכדי להתחסן בעצמו חטף אבעבועות רוח. עבר כמעט שבוע מאז שזה קרה. היום הוא הובהל לבית החולים עם זיהום מדרגה שניה… לקליה (בתה בת ה-3) ולי גם יש אבעבועות רוח, אבל מאחר שקליה חוסנה לא מזמן יש לה קצת שלפוחיות אבל היא בסדר. אבעבועות למבוגרים לעומת זאת זה סבל וכאב שאני מעדיפה ללדת ללא משככים במקום זה. גם אני קבלתי תרופות להתמודד עם הסימפוטים.

שורה תחתונה – אם אתם לא מחסנים את הילדים אתם אדיוטים. תחשבו על הסיכון שאתם מפילים על ילדים אחרים שהם צעירים מכדי להתחסן".

מה אתן אומרות? האם הסיבה שאליה חטף זאת אכן באשמת הורים שלא מחסנים? האם ניתן להאשים הורים אחרים בזאת?

*זוהי לא כתבה על חיסונים ואין בנאמר דבר לגבי יעילות/חשיבות חיסונים. הידיעה היא על פוסט ויראלי בפייסבוק, ומצטטת את דברי הפוסט.

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180