יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

עשי ואל תעשי: כך תתנהלי בקבוצות הוואטסאפ המשפחתיות

כל כך הרבה דברים נולדים עם תינוק חדש, אחד מהם הוא כמות קבוצות הוואטסאפ שנכנסות לחייך. זה מתחיל עם הקבוצה המשפחתית הקיימת, שלפעמים מתפתחת לקבוצה משפחתית כוללת שחוסכת לכם לשלוח תמונות והודעות גם לקבוצה המשפחתית שלכן, גם לקבוצה המשפחתית שלו, גם לקבוצת האחים והאחיות וכו' וכו'. תוסיפו לכל הדבר הזה את קבוצת החברות הכי טובות שלך, הקבוצה החדשה שתתווסף לך עם האימהות החדשות שתכירי בשכונה, הקבוצה של מפגשי האימהות שהתחלת ללכת אליהם – בקיצור, אין לזה סוף. וזה עוד לפני שנכנסתם לגן!

הקטע הבאמת מבלבל עם הוואטסאפ הוא שאתן מרגישות שם חופשי יותר מבפייסבוק האישי שלכן, הרי כולה 10 אנשים קרובים רואים את זה – מה כבר יכול להיות? מתברר שהרבה.

הכלל הראשון והכי חשוב הוא למצוא לך קבוצת וואטסאפ לגיטימית. מה זה אומר? קבוצה של אימהות טריות נוספות, שמותר לך לדבר שם כמה שאת רוצה ומתי שאת רק רוצה על הנושאים שהכי מעניינים אותך עכשיו, ונחשי מה? הם מעניינים גם את שאר חברות הקבוצה. קבוצה שיש בה מענה מקצועי לכל השאלות שלך, הנקה, שינה, תזונה – כל מה שמעסיק אותך במיוחד בשלבים הראשונים. קבוצה שהיא גם רשת תמיכה. קבוצה של אימהות שהופכות חברות. קבוצה בה כולן משתפות, מתעניינות, מייעצות, מבינות אותך הכי שאפשר. קבוצה בה אין חוקים שאת חייבת לציית להם ואין לא נעים – נשמע חלום? אז זהו שלא. מתברר שיש כזה דבר. הכירי את גרופeat – קבוצות הוואטסאפ של מטרנה.

חברת מטרנה יצאה עם כלי חדש וגאוני לאימהות טריות: יועצות הנקה, תזונה ושינה מוסמכות אונליין, והכל בחברת אימהות שעוברות כרגע בדיוק מה שאת. החלק הממש שווה בקבוצות הללו הוא שאת יכולה לבחור את הקבוצה אליה את הכי מתחברת. אם זה בשלב ה"אוכלות בשביל שניים", "השבועות הראשונים", שלב ה"טעימות או לא להיות" והשלב הבלתי נגמר הזה של "ערות בלילה". במרחק לחיצה כל אמא טריה יכולה למצוא את הקבוצה הרלוונטית לה, ולהרגיש חופשיה סוף סוף ולקבל מענה מקצועי על כל השאלות החשובות שמטרידות אותך כרגע.

אז דבר ראשון הצטרפי לקבוצות הללו, לא תצטערי, באחריות. אחרי שסגרת את הפינה הזו, הנה כמה חוקי וואטסאפ לקבוצות המשפחתיות שיכולים לעשות לך קצת סדר, ולהכניס קצת רוגע במשפחה:

1. שלחי את התמונות הבאמת מעניינות. אל תשלחי סדרה של אותו דבר עם 10 תמונות שונות.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

 

2. אל תרגישי חופשיה מדי בקבוצות המשפחתיות מבחינת תמונות, אחר כך תמצאו את זה בקבוצה אחרת ובארועים משפחתיים הדודה שלא ראיתם 20 שנה תרגיש אתכן קצת פתוחה מדי.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

 

3. ועזבי אותך רק מתמונות של הביייבי, תדרשי מה שאת רוצה, ואפילו דברי אליהם בתמונות. כנראה שככה הם מבינים מעכשיו. אז מי מביא לי אוכל עכשיו? הנקתי כל היום ואני גוועת!

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

 

960x180


 

 

4. שימי לב – את אמנם ערה ב-3 בבוקר, זה לא אומר שגם שאר המשפחה שלך.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

 

5. אחרי לידה את כל כך עייפה וגמורה, הסכוי שתתבלבלי בקבוצה גדול מדי, הזהרי! זה יכול להיות מסוכן מדי.

צילום: pixabay
צילום: pixabay

 

6. כל פעם שאת רוצה לשתף בעוד תמונה מהממת של יהלי, שתפי את בן הזוג. אותו מותר לך להפציץ כמה שבא לך.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

 

7. חוש הומור. כל פעם כשקצת ירגיזו אותך ולא יתנו לך שקט, שלחי תמונות מימים עברו ותכתבי ששם את נמצאת עכשיו, ואין לך קליטה.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

 

8. כשאת ממש צריכה טובה ואף אחד לא מתייחס תרגישי חופשי לנג'ס בוואטסאפ הזה, בכל זאת יש את הוי הכחול, הכל מתועד. וכדי לעורר את תשומת לבם תעברי נושא, ותפציצי אותם בתמונת אינסטוש נוצצת של מה את עשה עכשיו. כשהם יגיבו תתחילי לדרוש.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

 

9. אל תחפרי מדי, תתחשבי קצת. מצד שני, תחגגי לך. ילדת, מותר לך להפציץ גם בכל סיטואציה של הקטני. בשביל זה יש משפחה.

משתפים בהכל. מתוך הסדרה: up all night
מתוך הסדרה: up all night

 

10. ועדיין, זכרי שיש נושאים שקצת פחות רלוונטיים לקבוצה של חברות או משפחה.

צילום: shutterstock
צילום: shutterstock

 

aa95de65-1b5e-412a-a601-ee05d87d0176

להצטרפות לקבוצה "אוכלות בשביל שניים" לחצי כאן.

להצטרפות לקבוצה "שבועות ראשונים" לחצי כאן.

להצטרפות לקבוצה "טעימות או לא להיות" לחצי כאן.

להצטרפות לקבוצה "ערות בלילה" לחצי כאן.

*הכתבה נכתבה בשילוב מטרנה.

 

 

תוכן מקודם   תגיות: מטרנה
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180