יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות כללי
כללי

טרגדיה: התינוק מת בגיל 3 ימים עקב חיידק ה-GBS

"אם רק היו עושים לי בדיקה בהריון, הייתי מקבלת טיפול וסיימון היה ניצל", אומרת היילי קין לדיילי מייל, אם לשניים, בת 26 מבריטניה אשר בנה נפטר בגיל 3 ימים עקב הידבקות בחיידק ה-GBS.

מדובר בחיידק סטרפטוקוקוס group B, אשר נמצא במעיים אצל 15%-40% מכלל הנשים. החיידק מהווה בעיה אך ורק במקרה בו התינוק נדבק במהלך הלידה. הבדיקה לגילוי החיידק פשוטה ביותר והטיפול בו הוא מתן אנטיביוטיקה בלידה.

היילי קין ובנה סיימון ז"ל
היילי קין ובנה סיימון ז"ל

"מיד אחרי הלידה, לקחו אותו לטיפול נמרץ. הוא מעולם לא פקח את העיניים או בכה. במשך שלושה ימים הוא היה מחובר למכונת הנשמה, ורק כשהבינו שכבר אין סיכוי להציל אותו נתנו לי לחבק אותו, בפעם הראשונה והאחרונה. ברגע שהחזקתי אותו בידיים, הרגשתי גל של אהבה שוטף אותי כמו להבה. הוא היה חלש, ונשם את הנשימה האחרונה שלו בידיים שלי. לא הנקתי אותו אפילו פעם אחת, הוא פשוט עזב את העולם ככה", מספרת קין. "החיבוק הראשון שלי היה החיבוק הראשון והאחרון שלי אתו. מעולם לא ראיתי אותו עם עיניים פקוחות. מעולם לא שמעתי אותו בוכה. אני מפרסמת את התמונה היחידה שיש לי אתו כדי לעודד נשים ללכת להיבדק ולהכניס את הבדיקה לבדיקות השגרתיות להריון".

בישראל, משום מה, אין הנחיה מפורשת של משרד הבריאות להיבדק בבדיקה הפשוטה הזו. רוב הרופאים כן ממליצים עליה, ובכל זאת – בדיקה כל כך פשוטה שיכולה להציל חיים חייבת להכנס לבדיקות החובה להריון. עד שזה יקרה הפיצו זאת כדי שכל הריונית תיבדק ותקבל טפול בזמן.

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
טרגדיה בארה"ב: תינוקת מתה מחלב אם מדולל
אמא צלמה את ילדה בן השנתיים בטלפון והצילה את חייו
אם מצאה תמונות של בתה בת ה-8 באתרי פורנו
בת 65 ובהריון עם רביעייה
סימני המתיחה שכבשו את הרשת
ילדה שעה לאחר שגילתה שהיא בהריון

כללי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט