[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות הנקה
הנקה

הערה קצרה על מפורסמות והנקה

מאת: חופרות
16.1.2015

השבוע זכינו להרגיש הוליווד: מגישת הטלוויזיה דנה גרוצקי, העלתה לאינסטגרם תמונה בה היא מניקה את אלכס, בת הארבעה חודשים, תוך כדי שהיא מתאפרת ומתכוננת לצילומים באולפני הרצליה. בהוליווד תמונות הנקה של מפורסמות כבר הפכו לדבר שבשגרה. בארץ מפורסמים רבים חולקים רגעים מחיי ילדיהם באינסטוש, תמונות הנקה – קצת פחות.

אתרי הרכילות כמובן מהרו להפציץ בכותרות. "חולצת שד", "אחת משלנו", "דנה גרוצקי עושה ג'יזל", "מי רגשה אתכם יותר?". פנאי פלוס בחרו לתאר זאת כך: "גרוצקי החליטה לפנק את העוקבים שלה באינסטגרם והעלתה אתמול (ב') תמונה בה היא מתארגנת לצילומים באולפני הרצליה ולא מהססת להניק את התינוקת שלה תוך כדי". ובהמשך האייטם אף עברו לטון הרבה יותר "ענייני": "אז מי השולפת המהירה ביותר במערב או פשוט – מי עשתה את זה הכי בסטייל?".

אז כן, דוגמניות ועוד מניקות – אחלה "חומר" לאתרי רכילות. ואגב,  אנחנו לא מיתממות – גם אנחנו טורחות להעלות את התמונות האלה באתר זה. אבל היה נחמד אם היה מעורב פה קצת טאקט, או לפחות כבוד. הנקה – זו הנקה, מעין פעולה מדהימה, טבעית, ובעיקר – בסיסית. ביטויים כמו "חולצת שד" או "מי השולפת המהירה" מיותרים במקרה הזה. אבל ממש.

ואם כבר העלינו את התמונות לפה, עוד משהו קטן: כיף גדול לראות תמונות כאלה. כיף לראות איך את יכולה להניק כרגיל ולהמשיך בעבודתך. כן ירבו עבודות שמאפשרות זאת.

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
עוד יום במשרד
הסרט חלב אם: מי מפחד מהנקה?
10 מיתוסים על הנקה

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

 ואגב, יעל גולדמן עשתה את זה אפילו קודם:

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם

והנה התמונה "המקורית" של ג'יזל.

צילום: אינסטגרם
צילום: אינסטגרם
הנקה   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?