[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

בייבי אינסטוש: טיזר לתינוק של אסתי גינזבורג

מאת: חופרות
20.2.2015

מדי שבוע נציג בפניכן את ילדי הביצה באינסטגרם. והפעם: אסתי גינזבורג עושה טיזר ומראה לנו רק כף יד, אפרת גוש נהנית מהחיים בחופשת הלידה, קרן פלס מקבלת עזרה מהילד, אייל גולן מתחמם בזרועות יאן ולירון ויצמן עדיין לא חושפת כלום.

אז כאמור, אסתי גינזבורג שילדה רק לפני כשבוע וחצי, עוד לא חשפה בפנינו את יורש העצר. הדוגמנית, שרגילה להסתיר ולהסתתר העלתה השבוע לחשבון האינסטגרם שלה תמונה עם כפות הידיים של עדי קייזמן, בן זוגה, ושל רפאל בתוספת הכיתוב: "שתי האהבות הגדולות שלי".

10


אחרי שהוציאה לנו את העיניים מהחופשה המשפחתית בתאילנד, אפרת גוש ממשיכה לשתף בכל רגע נתון, הפעם בנמל תל אביב, שם היא מחכה ביחד עם ג'וליאן לאהוב ליבם, הלא הוא יובל סיגלר. על הדרך היא חטפה גם כריך הרינג מפתה.

121


קרן פלס, עוד אחת שלא חוסכת באינסטוש, העלתה מספר תמונות בהן היא חולה בזמן הגמר של הכוכב הבא. עד שהיא הגיעה הביתה והתנחמה בזרועות אהובה.

14


ובינתיים בבית של יאן גולן: "יש דבר יותר מחמם מזה ביום קר שכזה? חיים של אבא".

1


ואחרונה חביבה, לירון ויצמן, שילדה כבר לפני כשבועיים וכל מה שנותר לנו הוא שמה של התינוקת, קרני, עדיין שומרת על פאסון. נזכר לפחות בתמונה שכן שיתפה אחרי הלידה עם הכיתוב: "זה היה רגע לפני. ככה. בלי פילטרים. שניה לפני השניה ששינתה את חיי ופתחה חדר כל כך גדול שבכלל לא ידעתי שקיים. את תמונת האחרי אני עוד שומרת לעצמי. גם זה יגיע". פייר, התרגשנו.

13

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?