יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות תוכן מקודםתגיות
תוכן מקודם

בוגבו דונקי: העגלה הכי משפחתית שיש

הרבה פעמים כשאנחנו מחפשים עגלה, אנחנו חושבים לטווח מאוד קצר ולא תמיד לוקחים בחשבון האם העגלה הזו תשרת אותנו בהמשך. ילד ראשון הוא גם, לפחות ברוב המקרים, צעד ראשון בתכנון המשפחה שלנו. דמיינו לכם עגלה שתענה לכם על כל מה שתצטרכו בעתיד כשהמשפחה תתרחב. עגלה שתתאים את עצמה לכמה מצבים, אם זה לילד אחד, אחים, אפילו תאומים. שתתאים לתינוק בן יומו ולפעוט בו זמנית. ובכן, הנה העגלה שעונה לכם בדיוק על כל אלה.

איך לא חשבו על זה קודם?
בוגבו דונקי היא עגלה שגדלה עם המשפחה ומתאימה את עצמה לצרכים שלה. מה זה אומר? ראשית, החלק הכי גאוני בה, זה שהעגלה ניתנת לפיצול וב-3 לחיצות פשוטות ומהירות היא הופכת מעגלת יחיד לעגלה לשניים. בנוסף, ניתן לשחק עם כיוון הנסיעה. התינוק יכול להיות מונח כלפי ההורה או כלפי חוץ. בעצם במספר שניות, ותאמינו לנו ממש שניות וזה בדוק, העגלה הופכת מדגם של bugaboo donkey mono, עגלת יחיד מודולארית לדגם bugaboo donkey duo, עגלה המתאימה לנשיאת שני ילדים יחד או לדגם bugaboo donkey twin – עגלת תאומים.

בוגבו דונקי
bugaboo donkey mono עם תיק נשיאה בצד
בוגבו דונקי
bugaboo donkey duo
בוגבו דונקי
bugaboo donkey twin

 

לעגלה 4 גלגלי ענק עם בולמי זעזועים איכותיים, מה שמעניק לה את הנסיעה הטובה והחלקה ביותר שיש. שילדת העגלה עצמה צרה מאוד ומאפשרת מעבר במעברים צרים במיוחד. בנוסף, היא מגיעה עם שטח אחסון כפול וגמיש, עד 5 ק"ג. הרוחב המקסימלי שלה במצב פתוח הוא: 74 ס"מ. כלומר, היא עוברת בכל דלת סטנדרטית ובמצב סגור היא ברוחב של עגלה רגילה. מה שהופך אותה לניידת בקלות ברכב. ועכשיו הנה עוד חלק גאוני: גם במצב אמבטיה כל העגלה מתקפלת כיחידה אחת!

בניגוד למוצרי תינוקות אחרים, עגלה חייבת לשרת גם את הנוחות שלכם וגם את הנוחות של התינוק. נתחיל בכך שמדובר באחד המוצרים שתשתמשו בהם הכי הרבה בשנים הראשונות. זה לא פשוט ללכת עם שני קטנטנים ברגל, או לבד בשני מנשאים. עם ילד אחד תמצאו את עצמכם מתניידים גם עם עגלה, גם עם מנשא ולפעמים כשמדובר בהליכות קצרות אז גם ברגל, מקסימום בידיים. במקרה של תאומים או אחים במרווחים קטנים, הפריבילגיות הללו מצומצות מאוד. העגלה היא הכלי שיעמוד לרשותכם הכי הרבה בהתניידות אתם, ולכן אתם חייבים לקחת בחשבון את כל השיקולים ולבחור בעגלה הכי בטיחותית, הכי עמידה, הכי נוחה והכי איכותית. יתרון נוסף ומדהים של הדונקי הוא העובדה שאם אתם משתמשים בה לתאומים או לאחים, ונמצאים לעיתים רק עם אחד מהילדים, שוב, בכמה שניות העגלה הופכת למצב יחיד. כך אתם נהנים, ובטח ובטח הקטנצ'יק, מחווית יחיד מושלמת עם הילד.

אף אחד לא רוצה לקנות כמה עגלות בחיים, לכן, כשאתם בוחרים עגלה כדאי לחשוב כבר קדימה ולתכנן את הקנייה לכל המשפחה ולא רק להריון הנוכחי. בוגבו דונקי היא התשובה הטובה ביותר בשוק לכך, מהסיבה הפשוטה שהיא מתאימה להמון מצבים משפחתיים: עבור הילד הראשון, במידה ואתם מתכננים להרחיב את המשפחה ולא לחכות יותר מדי בין ילד לילד, אם יש לכם תינוק ואתם מצפים לילד נוסף, וכמובן, אם אתם מצפים לתאומים.

בוגבו דונקי
הייתם מאמינים שמדובר בעגלת תאומים? בוגבו דונקי

 

כמו כל מוצרי בוגבו, גם הדונקי עשויה מחומרים איכותיים ועמידים. כך שהבדים שלה לא מזיעים, מיותר לציין שהם עומדים בכל התקנים הכי מחמירים שיש, המגן שמש אכן מגן משמש, האמבטיה מרווחת והיא מגיעה עם כיסוי איכותי ונעים לחורף (שאגב עם ניו בורן יכול להיות שימושי ביותר לא רק בימי החורף). בנוסף, היא מגיעה במגוון צבעים, אחד יותר יפה מהשני, וכמובן, כל זה עם הסטייל הבלתי מתפשר של בוגבו. הפונקציונליות המדהימה הזו, בשילוב העיצוב החכם והמודולרי של בוגבו, הופכים אותה לעגלה המושלמת למשפחה בתחילת הדרך.

לדונקי מספר מצבים:
1. 2 אמבטיות לתאומים.
2. שני מושבים כלפי ההורה.
3. שני מושבים כלפי העולם.
4. מושב אחד כלפי ההורה ואחד כלפי חוץ.
5. מושב אמבטיה ואחד טיולון.
6. 2 מושבים במצב טיולון.
7. מושב יחיד ושק צדדי.

צפו בסרטון שימחיש לכם עד כמה העגלה הזו פשוט גאונית:


*הכתבה נכתבה בשיתוף בוגבו ישראל.

תוכן מקודם   תגיות: בוגבו
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


באנר אחרי פוסט