יו יו 2018 גדול
[ssba]

פורסם בתאריך קטגוריות ויראלי
ויראלי

"אני שלמה עם הגוף שלי, אז למה לא כולם?"

כשהצלמת נטלי מקיין עשתה את, The Honest Body Project, היא אולי עוד לא הבינה באיזו רמה היא תשפיע על המשתתפות בו. הפרויקט המופלא הזה מציג תמונות הריון, הנקה (גם הזנה בבקבוק) ונשים אחרי לידה עם ילדיהן כשהדגש הוא על גופן. "הפרויקט נוצר כדי לעזור לנשים ללמוד לאהוב את גופן ואת עצמן. צלמתי את הנשים המדהימות האלה ונתתי להן לכתוב לי את סיפורן. בקשתי מהן לדבר מהלב בלי מחסומים. החשיפה שלהן היא עצם הפרויקט. התמונות מראות את השמחה שלהן, היופי, את אי השלמות ואת האהבה שלהן לילדיהן". כך כותבת מקיין באתר הפרויקט.

אחת המשתתפות בפרויקט הצליחה לגעת בלבן של המוני אנשים עם כמעט 50 אלף לייקים, מעל ל3000 שיתופים ויותר מ-8000 תגובות לסיפור שהיא בחרה לספר עם התמונה שלה.

11792014_1609924719281906_7948599665422852089_o

"אני בשבוע 35 ורק בשבוע שעבר הצטלמתי כדי לחגוג את ההיריון הנורא אבל הנפלא הזה. כשקיבלנו חלק מהתמונות, העליתי אותן לפייסבוק מתוך מחשבה שהמשפחה והחברים שלי יחשבו שאני נראית בהן יפה ויאהבו אותן, אבל זה ממש לא היה המקרה. כל מה שקבלתי היו תגובות שליליות על כמה שאני ענקית, על כמה שאני לא בריאה ועל איך הם חושבים שהתינוק שלי יהיה גדול מדי. בכיתי שעות. זה מספיק קשה להיות במשקל גבוה, בהריון וחולה ועוד לקבל תגובות על איך אני נראית. אם אני שמחה ושלמה עם הגוף שלי, למה כולם לא יכולים לשמוח בשבילי"?

אותנו הסטטוס הזה ריגש במיוחד. הציצו בפרויקט. לא כל יום רואים תמונות אמיתיות וכנות כל כך.

צפו: The Honest Body Project

אהבת? אז תעשי לייק, מה אכפת לך?

עוד באתר:
איך באמת נראות נשים אחרי לידה?
סימני המתיחה שכבשו את הרשת
נחשו באיזה חודש האישה שבתמונה
כמה באמת צריך לעלות במשקל בהריון?
ילדה שעה לאחר שגילתה שהיא בהריון

ויראלי   תגיות:
תגובות

NEWSLETTER

בואי גם, מה איכפת לך?


ameda 960/180